هیچ کسی آل پاچینو را نمی‌خواست

۱۴۰۱/۰۵/۲۹ - ۰۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۵۸۱۸
هیچ کسی آل پاچینو را نمی‌خواست
دایان کیتن، بازیگر نقش کی آدامز کورلئونه در «پدرخوانده» در گفت‌وگویی عنوان کرد: تقریبا همه برای نقش مایکل کورلئونه، آل پاچینو را رد کرده بودند.
به گزارش روی خط گروه فرهنگ و هنر برنا؛ دایان کیتن بازیگر نقش کی آدامز کورلئونه در «پدرخوانده» عنوان کرد: «من برای «پدرخوانده» تست دادم و اصلا فیلمنامه را نخوانده بودم و هیچ تصوری از فیلم نداشتم. مانند دیگر بازیگران تست دادم. نمی‌دانستم برای چه فیلمی آنجا بودم. و نقش را به من دادند.»

دایان کیتن در مورد همبازی شدن با آل پاچینو گفت: «هیچ کسی آل پاچینو را نمی‌خواست. آنها نمی‌خواستند او آن نقش را بازی کند و من قبلا انتخاب شده بودم. من در پدرخوانده پیش از آل پاچینو انتخاب شدم. این عجیب نیست؟»

او در خصوص خاطره تست آل پاچینو اضافه کرد: «من آنجا بودم و آل پاچینو را برای تست آوردند.ما مقابل تهیه‌کنندگان باهم تست دادیم،و آنها نقش مایکل را به پاچینو دادند. آیا باورپذیر است؟ او یکبار قبلا تست داده بود و او را نپذیرفته بودند. پدرخوانده بدون آل پاچینو چطور می‌توانست باشد؟ این یکی از چیزهای عجیب وغریب و نامعمول در زندگی است.»
 
منبع: سینمادیلی
 
انتهای پیام/
 
 
نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
0
0
3 قسمتشو از 10 سالگیم دیدم تا حالا هزاربار دیدم ای فیلمو قسمت اولش با مارلون براندو معرکه بود پدرم وقتی دید عاشق ای فیلمم رفت سی دیاشو برام تهیه کرد.این و انتقام کوین کاستنر هیچ وقت قدیمی نمیشن.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز