ادل و امینم در یک‌ قدمی جایگاه اسطوره‌ای

۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۵:۳۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۷۳۵۰۰
ادل و امینم در یک‌ قدمی جایگاه اسطوره‌ای
در مراسم امی و جوایز هنرهای خلاقانه، ادل و امینم با وجود اینکه در مراسم حضور نداشتند هر دو برنده جایزه امی شدند. آن‌ها تنها یک جایزه تونی احتیاج دارند که به مقام EGOT برسند.

به گزارش روی خط گروه فرهنگ و هنر برنا؛ با برگزاری هفتاد و چهارمین مراسم امی در بزرگداشت برنامه‌های تلویزیونی و جوایز هنرهای خلاقانه، ادل و امینم با وجود اینکه در مراسم حضور نداشتند هر دو برنده جایزه امی شدند. 

ادل خواننده 34 ساله بریتانیایی جایزه امی بهترین شوی ورایتی مخصوص را برای ویژه برنامه «یک شب با آدل» تولید شبکه CBS به خانه برد. با این حساب ادل تا به حال برنده جایزه گرمی، امی و اسکار شده است. امینم خواننده رپ آمریکایی هم با بردن جایزه امی به خاطر بهترین برنامه ورایتی زنده در بین دو نیمه فینال سوپربال (در کنار دکتر دره، 50 سنت، اسنوپ داگ و کنریک لامار) امی گرفت و او هم حالا هر سه جایزه اسکار، گرمی و امی را دارد.

در نتیجه هر دو نفر تنها یک جایزه تونی که به بهترین تولیدات تئاتر هر سال اهدا می‌شود، احتیاج دارند که به مقام EGOT برسند. اصطلاحی برای هنرمندانی که هر چهار جایزه مطرح هنری آمریکا یعنی اسکار در سینما، امی در تلویزیون، گرمی در موسیقی و تونی در تئاتر را دریافت کرده اند لیستی که نام اسطوره‌هایی مانند: مل بروکس، مایک نیکولز، اندرو لوید وبر و آدری هپبورن در آن است. و در چند سال اخیر جان لجند و جنیفر هادسون هم توانسته‌اند به آن راه پیدا کنند.

هرچند بعید است امینم را روی صحنه تئاتر ببینیم، اما در مورد ادل ممکن است که در سالهای آینده تلاشهایی از او برای اجرای موزیکالی در برادوی و بردن تونی در آن ببینیم.

منبع: سینمادیلی

انتهای پیام/

 

نظر شما