شرکت در پویش عکس «لشکر حسین(ع)» برای عموم آزاد است

۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۰۷:۰۷:۱۴
کد خبر: ۱۳۷۸۱۵۵
شرکت در پویش عکس «لشکر حسین(ع)» برای عموم آزاد است
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری پویش عکس «لشکر حسین(ع)» با محوریت پیاده روی جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ علی جورابچی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل با بیان اینکه پیاده‌روی جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی در شهر تهران امسال نیز به تاسی از پیاده‌روی میلیون‌ها عاشق ابا عبدالله‌الحسین (ع) در عراق با عنوان «لشکر حسین(ع)» از ساعت ۷ صبح روز اربعین حسینی از میدان آیینی «امام حسین(ع)» آغاز و به سمت «حرم عبدالعظیم حسنی(ع)» تا اذان مغرب ادامه دارد، گفت: نشان دادن علاقه قلبی به امام حسین (ع) و شوق همراهی با ایشان و اهل بیت (ع)، ایجاد حس همراهی با پیاده‌روی عراق، حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم و پذیرایی موکب‌داران در طول مسیر از جمله محورهای مورد نظر این پویش است.

وی افزود: در همین راستا سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پویش عکس لشکر حسین (ع) ویژه عزاداران و جاماندگان اربعین حسینی تهران را برگزار می‌کند. شرکت در این پویش برای تمامی عزاداران مراسم اربعین حسینی تهران آزاد است.

جورابچی با بیان اینکه هر شرکت کننده حداکثر 8 عکس می‌تواند ارسال کند، گفت: عکس‌ها باید صرفا در مسیر عزاداری و راهپیمایی ثبت شده باشد و عکس‌ها می‌توانند با دوربین حرفه‌ای یا با موبایل ثبت شده باشند و عکس سلفی پذیرفته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه عکس‌ها باید به صورت فایل ارسال شود، گفت: حق استفاده از آثار توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با ذکر نام عکاس محفوظ است و در پیام ارسالی ذکر نام، نام خانوادگی و شماره موبایل الزامی است که مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری خواهد بود و افراد می‌توانند از طریق واتس آپ به شماره 02196651837 عکس‌ها را ارسال و یاآثار خود را با هشتگ #لشکر_حسین در صفحه اینستاگرام منتشر کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مورد جوایز نیز با بیان اینکه هشت عکس برگزیده انتخاب و به هر نفر 10 میلیون ریال پرداخت خواهد شد، گفت: علاقه ‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام Farhangsara مراجعه کنند و یا با شماره 1837 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز