سفر رئیس جمهور به نیویورک چه دست‌آوردهای دارد؟

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۵۶:۴۰
کد خبر: ۱۳۷۹۷۶۶
سفر رئیس جمهور به نیویورک چه دست‌آوردهای دارد؟
برنامه «بحث روز» چهارشنبه 30 شهریور با حضور کارشناسان و متخصصان به بررسی دستاوردهای سفر رییس جمهوری به نیویورک می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ بیستمین حضور رئیس‌جمهوری از ایران در سازمان ملل متحد برای شرکت در هفتادوهفتمین نشست مجمع عمومی این نهاد بین‌المللی با سخنرانی روز چهارشنبه (۳۰ شهریور) آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رقم می‌خورد. رئیس جمهور صبح دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی عازم نیویورک، مقر سازمان ملل شد تا از پتانسیل این نهاد برای پیگیری منافع ملی و تببین گفتمان سیاست خارجی دولت سیزدهم به عنوان گفتمانی برآمده از انقلاب اسلامی بهره گیرد.

اکنون رئیس‌جمهور در آمریکا و آماده سخنرانی در مهم‌ترین نشست سران کشورهای جهان است؛ نشستی که پس از دوسال میزبانی مجازی سازمان ملل به دلیل همه‌گیری کرونا، به صورت حضوری برگزار می‌شود که با توجه به فرصت هم‌اندیشی و ملاقات چهره‌به‌چهره با مقامات دیگر کشورها و بیان صریح مواضع ایران بر اهمیت حضور رئیس‌جمهور می‌افزاید.

از همین رو برنامه «بحث روز» امروز سی ام شهریور با حضور علیرضا شیخ عطار سفیر سابق ایران در آلمان ، دکتر خوش چشم و مرتضی غرقی کارشناس مسائل آمریکا پیرامون این سفر و دستاوردهای آن گفت و گو می کند.

گفتنی است «بحث روز» به تهیه کنندگی فاطمه عبدالوند و با اجرای اجرای محمدرضا قربانی چهارشنبه ها ساعت ۱۱:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز