وزیر فرهنگ تکلیف بازیگرانی که کشف حجاب کردند را مشخص کرد

۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۸:۳۱
کد خبر: ۱۳۸۰۸۷۶
وزیر فرهنگ تکلیف بازیگرانی که کشف حجاب کردند را مشخص کرد
وزیر ارشاد نسبت به کشف حجاب چند بازیگر به این مساله اشاره کرد که هنرمندانی که قانون را رعایت نکنند خودشان انتخاب کردند که همکار ما نباشند.

به گزارش گروه روی خط خبر برنا؛ محمد مهدی اسماعیلی درباره کشف حجاب چند بازیگر زن سینمای ایران گفت: ما از عموم هنرمندانمان تشکر می‌کنیم که واقعاً دلسوزانه از حادثه پیش آمده برای خانم امینی ابراز تاسف کردند. خود بنده و بالاتر از من شخص آقای رئیس جمهور از این حادثه ابراز تاسف کردند و همگی متأثر از این اتفاق هستیم، اما برخی از حرکات هنجارشکنانه که در تقابل با قانون باشد را نمی‌پسندیم.

دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره حاکمیت قانون است؛ ما در خدمت تمامی اهالی فرهنگ و هنر هستیم و چتر دولت و نظام همه اهالی فرهنگ و هنر را در بر می‌گیرد مگر کسانی که خودشان مصر هستند که زیر این چتر نباشند.

اگر کسی اصرار دارد که از قوانین جمهوری اسلامی تبعیت نکند، ما اصراری بر مجبور کردن آن‌ها به این امر نداریم؛ آن‌ها می‌توانند آزادانه وارد فعالیت‌های دیگری بشوند.

طبیعتاً هر کسی از هنرمندان که تابع قانون باشد و رفتار قانونی داشته باشد، ما خودمان را خادم او می‌دانیم، ولی کسانی که در خارج از این چارچوب باشند، طبیعتاً انتخاب‌شان همین بوده است.

بازیگران زنی که کشف حجاب کردند، به این انتخاب جدید رسیدند که تابع قوانین نباشد. ما در حوزه فرهنگ و هنر در خدمت عزیزانی هستیم که ملزم به قانون هستند.

اکثریت اهالی فرهنگ و هنر همراه با قانون هستند، اما اگر کسی اصرار دارد که به قانون شکنی تجاهر کند، طبیعتاً قانون نمی‌تواند از او حمایت لازم را داشته باشد.

ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ملزم به قانون هستیم، از تمامی اهالی فرهنگ و هنر حمایت و دفاع می‌کنیم، اما کسانی که دوست ندارند در این حوزه باشند و با ما همکاری کنند، این انتخاب خودشان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
امیری
|
-
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
0
چرا با وجود میلیونها زن محجبه و مؤمن که می‌توان از آنها در کارهای هنری استفاده کرد متاسفانه معمولا از زنان بی اعتقاد و دو رو که تاثیرات منفی آنان بسیار زیاد است استفاده می‌شود آیا وفت آن نرسیده است در این سیاست با قاطعیت تجدید نظر شود متشکرم
رضا
|
-
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
0
آقا مگه تعارف دارید خوب بزاریدشون کنار دیگه بس نیست این همه پول بیت المال رو دادید خوردند
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز