پخش تله‌تئاتر «کاتب اعظم» به نیمه رسید/ رونمایی از تیزر جدید

۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۸۱۱۳۰
پخش تله‌تئاتر «کاتب اعظم» به نیمه رسید/ رونمایی از تیزر جدید
با گذشت نیمی از پخش تله‌تئاتر عاشورایی «کاتب اعظم» از شبکه دو سیما، از تیزر جدید این مجموعه نمایشی رونمایی به عمل آمد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ همزمان با ایام اربعین حسینی از ۲۷ شهریور ماه پخش تله‌تئاتر «کاتب اعظم» اولین محصول مرکز سریال سوره، به نویسندگی و کارگردانی هنری مهدی غفوری و کارگردانی تلویزیونی علی عبادی از شبکه دو سیما آغاز شد.

اکنون با گذشت نیمی از پخش این مجموعه نمایشی از تیزر جدید آن رونمایی به عمل آمد. ساخت این تیزر را علی گورانی برعهده داشته است.

از نکات قابل توجه تله‌تئاتر «کاتب اعظم» آهنگسازی آریا عظیمی‌نژاد است. او برای آهنگسازی این پروژه به سراغ موسیقی مقامی آیینی رفته و ۸ پاساژ یا گذر موسیقایی را برگرفته از اشعار عبدالجبار کاکایی و با صدای پیرغلامان حسینی برای میان‌پرده کار تولید کرده است.

کاتب اعظم

این تله‌تئاتر میدانی، در ۷ پرده روایتی گفته‌نشده از داخل خیمه دشمن در روز عاشوراست. قصه این اثر، از سپیده صبح عاشورا آغاز می‌شود و تا نبرد نهایی عصر عاشورا ادامه دارد.

امین زندگانی، سیامک صفری، نادر فلاح، نازنین فراهانی، فاطمه گودرزی، حدیث میرامینی، خسرو شهراز، امین میری، امیرحسین هاشمی، امیر شهرابی، محسن علیخانی، محمدمحسن شفیعی، آرش رحیمی، محمدرضا تاجیک، امیر تک‌فلاح و وحیدرضا قناعتیان در «کاتب اعظم» ایفای نقش می‌کنند.

این تله‌تئاتر هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود و تکرار آن روز بعد در ساعات ۰۱:۰۰، ۰۹:۴۵ و ۱۶:۱۵ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز