یک جنایی دیگر از «هرکول پوآرو»

۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۱:۴۶:۰۳
کد خبر: ۱۳۸۵۸۹۵
یک جنایی دیگر از «هرکول پوآرو»
سومین فیلم کنت برانا از سری فیلم‌های «هرکول پوآرو» با عنوان «تسخیر شده در ونیز» با بازی تینا فی، جیمی دورنان و میشل یئو به صحنه بازمی‌گردد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ یک بار دیگر فیلمی از هرکول پوآرو با بازی کنت برانا راهی پرده‌های نقره‌ای می‌شود. استودیوی قرن بیستم اعلام کرد کنت برانا برای سومین بار به سراغ فیلمی با اقتباس از یکی از داستان‌های آگاتا کریستی می‌رود.

این فیلم با عنوان «تسخیر شده در ونیز» ساخته می‌شود و تینا فی، جیمی دورنان و میشل یو از دیگر بازیگران آن خواهند بود.

در این فیلم علاوه بر کارگردانی، بار دیگر کنت برانا در نقش هرکول پوآرو ظاهر می‌شود. کایل آلن، کامیل اتین، جود هیل، علی خان و اما لایرد نیز دیگر گروه بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند.

داستان فیلم در ونیز پس از جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و معمایی دیگر را با حضور کارآگاه مشهور داستانی تصویر می‌کند. در این فیلم پوآرو که اکنون بازنشسته شده و در تبعیدی خودخواسته زندگی می‌کند، با اکراه در یک مهمانی در قصری جن‌زده حضور می‌یابد و قتل یکی از مهمانان بار دیگر موجب می‌شود تا وی دست به کار شود و گره گشایی کند.

گروهی که در کار ساخته شدن دو فیلم قبلی یعنی «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» در سال ۲۰۱۷ و «مرگ روی نیل» ۲۰۲۲ بودند، در سومین فیلم نیز با برانا همکاری می‌کنند که به معنی حضور مایکل گرین برای نوشتن فیلمنامه و جودی هافلند برای تهیه‌کنندگی است.

تولید این فیلم از ماه آینده آغاز می‌شود و استودیو پاینوود لندن و ونیز از لوکیشن‌های فیلم خواهند بود. این فیلم سال آینده اکران می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز