مردی با آرزوهای بزرگ را بشناسید

۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۰۵:۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۷۰۴۲
مردی با آرزوهای بزرگ را بشناسید
فیلم مستند "مردی با آرزوهای بزرگ" در آستانه سالگرد شهادت دانشمندِ شهید حسن طهرانی‌مقدم جمعه ۲۰ آبان ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ در این مستند گوشه‌ای از اقدامات متنوع دانشمندِ شهید حسن طهرانی‌مقدم از سال‌های دفاع مقدس تا سال ۹۰ و به شهادت‌رسیدن‌شان به تصویر کشیده شده است.

پرداختن به تولید موشک‌های سوخت جامدِ خانواده فاتح که نسل‌های مختلف آن تا امروز نیز در حال رشد و پیشرفت است، خط روایی این مستند است.

جغرافیای بی‌نظیر و منابع انرژی و طبیعی ایران همواره مورد توجه کشورهای استعمارگر بوده و از ابتدای انقلاب ۵۷ سعی در تجزیه ایران داشته‌اند. اما توانمندی موشکی ایران که از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نخبگان پرورش یافته در آن است، دورانی نو را در سیستم دفاعی کشور پایه‌گذاری کرده است.

 "مردی با آرزوهای بزرگ" چکیده‌ایست از تلاش‌های پدر موشکی ایران و یارانش در تولید نسل‌های مختلف موشک‌های خانواده فاتح که در عملیات مبارزه با تروریست‌های داعش، نیروهای ویژه موساد در اربیل، سربازان آمریکایی در عین‌الاسد و ...  دشمنان تجزیه‌خواه‌مان را صدها کیلومتر دورتر از مرزهای‌ ایران اسلامی متوقف کرد.

رونمایی از موشک "خیبرشکن" با برد بالا و قدرت تخریب زیاد نیز یکی دیگر از بخش‌های این مستند است؛ مستندی درباره حسن طهرانی‌مقدم که آرزویش نابودی رژیم صهیونیستی بود و حالا با پیشرفت موشکی ایران به این هدف بسیار نزدیک شده‌ایم.

"مردی با آرزوهای بزرگ" به تهیه‌کنندگی ساسان فلاح‌فر، کارگردانی عباس وهاج، نویسندگی مهدیه نعمت‌اللهی و پژوهش امیرحسین قربانی جمعه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن شنبه ساعت ۱۹:۳۰ خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز