رادیو ایران در «تالار آیینه» کتاب معرفی می‌کند

۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۹:۲۹
کد خبر: ۱۳۹۹۱۹۱
رادیو ایران در «تالار آیینه» کتاب معرفی می‌کند
برنامه «تالار آیینه» رادیو ایران یکشنبه ها و سه شنبه ها به معرفی کتاب می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ سعید مبشری تهیه کننده برنامه «تالار آیینه» ضمن تبریک روز کتاب بیان کرد: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه می کوشد کتاب های مختلف و متنوعی را معرفی کند.

در روز کتاب و با توجه به اهمیت و ترویج کتاب خوانی این برنامه کتاب « ما دروغگو بودیم» اثر «ایمیلی لاک‎هارت» معرفی می شود.

وی ادامه داد: «امیلی لاکهارت» نویسنده‌‌‌ی پرفروش و آمریکایی است که داستان‌های مصور کودکان، رمان‌های نوجوانان و بزرگسال می‌نویسد

لاکهارت با نوشتن کتاب «تاریخ بحث برانگیز بانک‌های فرانکی لاندو» شناخته شد و موفق شد برای این اثر نامزد جایزه پرینتز و جایزه کتاب ملی شود.

مبشری ادامه داد: او بیشتر در حوزه کودکان و نوجوانان می‌نویسد و مخاطبانش بیشتر کودکانی هستند که خود امیلی به طور مستقیم از طریق فضای مجازی با آن ارتباط دارد و به آن‌ها اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. همچنین این نویسنده آمریکایی علاوه بر نوشتن رمان «ما دروغگو بودیم» دو کتاب دیگر نیز برای بزرگسالان نوشته است.

مبشری افزود: کتاب «ما دروغگو بودیم» شاهکار «امیلی لاکهارت» که توانسته جوایز بین‌المللی فراوانی را به خود اختصاص دهد، ماجرای پیچیده و عجیب دختری به نام کادنس را روایت می‌کند که بر اثر حادثه‌ای شوم تمام زندگی‌اش زیر و رو می‌شود. پایان این داستان به قدری شگفت‌انگیز است که تا مدت‌ها در ذهنتان باقی خواهد ماند.

تهیه کننده «تالار آیینه» در پایان تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند این برنامه را با اجرای شهاب شهرزاد یکشنبه‌ها و سه شنبه ها ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران بشنوند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز