بررسی ضرورت تولید آثار هنری انیمیشن در «ایران امروز»

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۵:۵۵
کد خبر: ۱۴۰۱۷۶۴
بررسی ضرورت تولید آثار هنری انیمیشن در «ایران امروز»
برنامه «ایران امروز» دوشنبه ۳۰ آبان ماه در رادیو ایران به انیمیشن می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ برنامه «ایران امروز» دوشنبه ۳۰ آبان ماه از گروه فرهنگ، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی ضرورت تولید آثار هنری انیمیشن می پردازد.

وحید بیات تهیه کننده «ایران امروز» دوشنبه ها بیان کرد: انیمیشن سازی طی سال های گذشته با تحولات قابل توجهی مواجه شده است. چنانکه از آثار محدود تلویزیونی که به منظور سرگرم کردن مخاطب تولید می شد، در حال حاضر به عنوان یک هنر صنعت همپای دیگر بخش های سینما پیش می رود و در برخی موارد حتی از دیگر گونه های تصویری این عرصه نیز جلوتر است.

وی ادامه داد: جذب مخاطب در سطحی وسیع، بیان داستان ها و مطالبی که امکان طرح آن در دیگر گونه های سینمایی وجود ندارد، خیال پردازی و فانتزی بسیار بالا، جذب تمامی گروه های سنی و امکان ترویج مسایل فرهنگی و تاثیرگذاری عمیق بخشی از کارکردهای اجتماعی انیمیشن را تشکیل می دهد.

بیات تصریح کرد: با توجه به ضرورت تولید آثار هنری انیمیشن در برنامه «ایران امروز» میزبان امیرحسین صالحی کارگردان، تهیه کننده انیمیشن و رییس خانه انیمیشن و محمدتقی فهیم کارشناس سینما و منتقد فیلم خواهیم شد و درباره این موضوع بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

«ایران امروز» دوشنبه ها به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای شهاب شهرزاد و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز