آبان درخشان سینما

۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۵۲۸۲
آبان درخشان سینما
پرفروش ترین پردیس‌های سینمایی در آبان ماه مشخص شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ بر اساس اعلام سامانه سمفا متعلق به سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، پردیس سینمایی راگا در آبان ماه سال جاری توانسته است با ۱۰ هزار و ۳۶۵ تماشاگر بعد از پردیس های کورش، ایران مال و آزادی به عنوان چهارمین سینمای پرفروش در شهر تهران شناخته شود.

در این سینما فیلم «لوپتو» با ۲۹۰۲ مخاطب، صدرنشین جدول فروش است و فیلم های «پسر دلفینی» با ۲۷۵۹ نفر و «انفرادی» با ۱۴۲۲ نفر در رتبه های بعدی قرار دارند. این در حالی است که بنا بر اعلام دفتر پخش موسسه بهمن سبز، پردیس سینمایی راگا ششمین سینمای پرفروش فیلم «لوپتو» در تهران است و این سینما از ابتدای اکران تا کنون توانسته است ۳۸۴۹ مخاطب کودک و نوجوان را به خود جذب کند.

پردیس سینمایی راگا واقع در منطقه شهر ری از جمله سینماهای زیرمجموعه موسسه تصویر شهر دارای ۳ سالن نمایش و ۶۰۴ صندلی است که اواخر مهرماه سال جاری سالن اصلی آن تجهیز و به بهره برداری رسید. این سینما از ابتدای تابستان سال جاری به طرح کاهش بها بلیت پیوست و از نیمه آبان ماه نیز بلیت روزهای یکشنبه خود را علاوه بر روزهای سه شنبه به صورت نیم بها به مخاطبان عرضه می کند.

در حال حاضر فیلم های «لوپتو»، «پسر دلفینی»، «بخارست»، «بام بالا»، «انفرادی»، «ابلق» و «دوزیست» در این سینما در حال اکران است و علاقه‌مندان می توانند برای تهیه بلیت به صورت آنلاین به سامانه های بلیت فروشی سینما و یا به صورت حضوری در گیشه به نشانی شهرری، اتوبان شهید آوینی، خیابان کریم شیرازی، جنب فروشگاه شهروند، پردیس سینمایی راگا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما