مسابقه تولیدات رادیویی «تا پای جان برای ایران»

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۴۰۵۴۳۷
مسابقه تولیدات رادیویی «تا پای جان برای ایران»
شبکه رادیویی ورزش مسابقه «تا پای جان برای ایران» را به منظور تولیدات رادیویی کوتاه ویژه مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ همزمان با آغاز بزرگ‌ترین و هیجان انگیزترین رقابت جهانی فوتبال، شبکه رادیویی ورزش به منظور تولید برنامه‌هایی با رویکردی نوآورانه و خلاقانه مبتنی بر توانمندی‌های ورزش ایران اسلامی و نشاط اجتماعی، تقویت روحیه و همبستگی ملی به واسطه حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مسابقه «تا پای جان برای ایران» را برگزار می‌کند. در این مسابقه علاقه‌مندان به تولید برنامه‌های کوتاه رادیویی به رقابت می‌پردازند.

محمدرضا خاکپور مدیر گروه علوم ورزشی رادیو ورزش با اشاره به رویکرد این مسابقه خاطرنشان کرد: نوآوری در ساختار و محتوای برنامه‌های ورزشی و ارتقای جایگاه آن برای جلب مخاطب، افزایش جذابیت در تولید برنامه‌های ورزشی رادیویی و هم‌افزایی میان شبکه‌های رادیویی و راهبرد نمایی در موضوعات ورزشی از جمله اهداف این طرح محسوب می‌شود.

وی همچنین محورهای موضوعی این طرح را اینگونه برشمرد: امید، شادابی و نشاط اجتماعی در پرتو حضور تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲، تبیین و ترویج آموزه‌های فرهنگی به واسطه حضور تیم ملی فوتبال ایران، ترویج روحیه تعاون و همبستگی اجتماعی با تاکید بر اتحاد اقوام ایرانی، تقدم بازی جوانمردانه بر رقابت ورزشی، برجسته‌سازی نقش خود باوری، اراده، پشتکار در نیل به پیروزی و تاکید بر پرچم و سرود ملی به عنوان محور اتحاد و همدلی از مهم‌ترین محورهای آن است.

این مسابقه از دو بخش اصلی و مردمی تشکیل شده است. در بخش اصلی شرکت‌کنندگان با تولید مینی فیچر، PSA و آنونس و در بخش مردمی تولیداتی همچون پادکست رادیویی، عکس، جمله و شعار هواداری به رقابت می‌پردازند.

البته شرکت‌کنندگان می‌توانند هم بدون محدودیت در بخش‌های مسابقه شرکت و فراخوان آن را در تارنمای شبکه رادیویی ورزش مشاهده و آثار ارسالی خود را تا پایان آذر ماه از طریق شماره ۰۹۱۰۸۹۸۵۲۰۶ در شبکه‌های اجتماعی داخلی ارسال کنند.

مدیر گروه علوم ورزشی رادیو ورزش در پایان در خصوص جوایز این دوره از مسابقه گفت: در بخش اصلی برای بهترین اثر در هر بخش مبلغ 50 میلیون ریال، در بخش مردمی برای رتبه اول پادکست رادیویی مبلغ ۳۰ میلیون ریال، رتبه دوم مبلغ ۲۰ میلیون ریال و رتبه سوم مبلغ ۱۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد. همچنین در بخش عکس ورزشی ویژه رادیو نما در رتبه‌های اول و دوم و سوم به ترتیب مبلغ 20، 10 و 5 میلیون ریال و در آخرین قسمت یعنی بهترین جمله و شعار هواداری به ترتیب رتبه‌ها مبالغ 10، 5 و 3.5 میلیون ریال به هر یک از برندگان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز