نویسنده پرفروش ایرانی با دانشجویان ترکیه دیدار کرد

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۴۰۸۵۲۳
نویسنده پرفروش ایرانی با دانشجویان ترکیه دیدار کرد
محمدمیرکیانی نویسنده پرفروش ایرانی در حاشیه سی‌ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول با دانشجویان گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه استانبول و استادان این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ همزمان با آخرین روز بخش بین‌الملل سی‌و‌نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول محمد میرکیانی(نویسنده)، اسماعیل جانعلی‌پور (مدیر کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و حسن دیده بان( وابسته فرهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول) با زبان آموزان فارسی و دانشجویان گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه استانبول و دانش‌ آموزان مجتمع فرهنگی آموزشی فجر ایرانیان استانبول دیدار و درباره اهدا و ارسال کتاب گفت‌و گو کردند.

در این دیدار رییس دانشگاه استانبول با اهدای لوح تقدیر از حضور محمدمیرکیانی در این دانشگاه و گفت و گو با دانشجویان تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، تعداد زیادی از کتاب‌های محمد میرکیانی به زبان ترکی ترجمه و در ترکیه منتشر شده است و حضور این نویسنده در این مدرسه چهارصد نفری با استقبال دانش آموزان مواجه شد.

خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان در این نمایشگاه به معرفی و عرضه بیش از ۲۷۵ عنوان کتاب در موضوع‌های ادبیات کلاسیک و معاصر، ادبیات بزرگسال و کودک و نوجوان، هنر، دانشگاهی، ایرانشناسی، ادبیات پایداری، دفاع‌مقدس و دین پرداخته است.

سی‌و‌نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول از دوازدهم آذر ماه ۱۴۰۱ با حضور جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرده و بخش بین‌الملل آن پانزدهم آذر ماه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

نظر شما