نمایشگاه هنرجویان بابک بابایی در فرهنگسرای اندیشه

۱۴۰۱/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۴۱۵۶۲۶
نمایشگاه نقاشی هنرجویان بابک بابایی در فرهنگسرای اندیشه برپا شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ نگارخانه اندیشه نمایشگاه نقاشی گروهی هنرجویان «بابک بابایی» که با تکنیک رنگ روغن و پاستیل خلق شده است را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، نمایشگاه نقاشی گروهی هنرجویان «بابک بابایی» ویژه برنامه جدید فرهنگسرای اندیشه است که در نگارخانه اندیشه برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه آثار نقاشی از هنرجویان استاد بابایی که با تکنیک رنگ روغن و پاستیل خلق شده است به نمایش درمی‌آید. موضوع عمده این آثار طبیعت است.

بابک بابایی از نقاشان نام‌آشنای کشور و فارغ التحصیل رشته هنر نقاشی و مینیاتور است که آثار متنوعی در سبک‌های مختلف به ویژه رئال و کلاسیک دارد. عمده نقاشی‌های او با تکنیک رنگ روغن گواش روی بوم خلق شده است.

براساس این گزارش، این نمایشگاه در 2 نوبت و در دو هفته متوالی برگزار شده و 2 مراسم افتتاحیه خواهد داشت. گروه اول از 9 تا 15 دی‌ماه در نگارخانه اندیشه حضور خواهند داشت و نمایشگاه برگزار می‌کنند. نمایشگاه گروه دوم نیز از 16 تا 22 دی‌ماه برقرار است.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه اندیشه واقع در فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز