معاون اسبق صداوسیما درگذشت

۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۸:۲۸
کد خبر: ۱۴۱۷۰۶۵
معاون اسبق صداوسیما درگذشت
شبان شهیدی مؤدب، از مدیران رسانه‌ای و سیاسی، هفته گذشته در سن ۷۰ سالگی در پاریس درگذشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا ؛پیمان جبلی رییس رسانه ملی در پیامی درگذشت شبان شهیدی مودب، معاون اسبق این رسانه را تسلیت گفت.

در متن پیام جبلی آمده است:

«انالله و اناالیه راجعون

درگذشت دکتر شبان شهیدی مودب، معاون اسبق برون مرزی رسانه ملی را تسلیت می‌گویم. دکتر شهیدی مودب از چهره‌های شاخص علمی و فرهنگی کشور بود که از دوران انقلاب اسلامی در نوفل لوشاتو همپای پیر جماران شد و همواره دلسوز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی‌بود. او در زمان فعالیت در معاونت برون مرزی صداوسیما و سایر عرصه‌های فرهنگی و رسانه ای در نشریات کیهان و اطلاعات، فردی کوشا بود که نامی نیک از خود برجای گذاشت. اینجانب درگذشت این چهره ارزشمند را به خانواده، دوستان و اهل فرهنگ تسلیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان، علو درجات را خواهانم.»

شبان شهیدی مؤدب سه شنبه این هفته در سن ۷۰ سالگی در پاریس درگذشت. او که از همراهان امام در نوفل لوشاتو بود، از چهره‌های فعال رسانه ای به شمار می‌رفت و مدتی معاونت برون مرزی صداوسیما را برعهده داشت.

سردبیر کیهان انگلیسی، استاد دانشگاه شهید بهشتی، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی از جمله مناسب دیگر او بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما