صنف مدرسان تئاتر، استانی شد

۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۰۶:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۱۶۴۳
صنف مدرسان تئاتر، استانی شد
حوزه فعالیت انجمن صنفی مدرسان تئاتر با تصویب هیئت‌مدیره و مجمع عمومی و مجوز اداره کار، از شهر به استان تهران گسترش یافت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛صنف مدرسان تئاتر استان تهران با حضور ناظر وزارت کار و رأی اعضای انجمن در مجمع عمومی فوق‌العاده روز سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ مصوب شد تا مدرسان هنرهای نمایشی با همبستگی گسترده‌تر برای هدف‌های صنفی، حقوقی و اجتماعی حرکت کنند.

صنف مدرسان تئاتر که از ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ با حضور جمعی از مدرسان تئاتر و ناظر وزارت کار، انتخاب هیئت‌مدیره و بازرسان در گستره‌ جغرافیایی شهر تهران آغاز به کار کرده بود، پس از پنج ماه فعالیت به درخواست مدرسان خارج از شهر تهران، با تصویب هیئت‌مدیره و مجمع عمومی و مجوز اداره کار، به صنف استانی گسترش پیدا کرد.

اعضای انجمن که در مرکز فرهنگی هنری «صحنه آبی» برای برگزاری مجمع فوق‌العاده گردهم آمدند، بر اساس دستور جلسه قبلی، افزون بر گسترش دایره فعالیت جغرافیایی، بندهایی از اساسنامه را اصلاح کردند.

مدرسان تئاتر دانشگاه و آموزشگاه‌های تمامی شهرستان‌های استان تهران با یک سال سابقه تدریس مستند و جاری می‌توانند پس از عضویت در این صنف تخصصی و مستقل، به فعالیت صنفی بپردازند.

بهزاد خاکی‌نژاد (رییس)، حسن پورگل‌محمدی (نایب‌رییس)، مهدی خلیل‌زاده (خزانه‌دار)، غلامرضا پرتوی‌عمارلویی (عضو اصلی)، مجید قربانی (عضو اصلی) و علی گودینی (عضو علی‌البدل) اعضای هیئت مدیره این صنف هستند.

فاطیما سرلک (بازرس اصلی)، شقایق فتحی (بازرس علی‌البدل)، غزاله کشوری‌پسند (دبیر)، لعیا احمدی (روابط عمومی) دیگر عوامل این صنف هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز