لیونل مسی در یک سریال ایرانی

۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۱۲:۵۴:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۶۵۶۶
لیونل مسی در یک سریال ایرانی
منوچهر هادی نام سریال جدید خود را از «نیوکمپ» به «لیونل مسی» تغییر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ منوچهر هادی مدتی است درگیر ساخت سریال جدیدی با نام «نیو‌کمپ» شده است. سریالی که در ژانر کمدی تولید می‌شود و این روزها مراحل تصویر برداری خود را پشت سر می‌گذارد.

این سریال کمدی به تازگی نامش از «نیوکمپ» به «لیونل مسی» تغییر داده است. هر چند این تغییر نام تا حدی متاثر از قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی 2022 قطر است، اما ارتباطی مستقیم با محتوای سریال دارد.

داستان سریال از این قرار است که خانواده‌ای برای فرار از یک بحران مالی ، روی بازی ایران و آرژانتین شرط می‌بندند. آنها در صورت پیروزی یا مساوی ایران به پول هنگفتی دست پیدا می‌کنند، اما گل دقیقه 92 لیونل مسی همه چیز را خراب می‌کند.

در سریال «لیونل مسی» ، حسن معجونی ، بهاره افشاری، حامد آهنگی، ایمان صفا، لیلا اوتادی و… بازی دارند. این سریال از محصولات اختصاصی فیلیمو است که برای پخش در اسفند سال 1401 آماده می‌شود.

فیلمنامه این سریال را بابک کایدان براساس طرحی از بهرام افشاری به نگارش درآورده است. این سریال ابتدا قرار بود توسط کمال تبریزی ساخته شود، اما طولانی شدن مراحل پیش تولید موجب شد تا سرمایه گذار تصمیم به تغییر کارگردان بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز