اخبار ویژه جشنواره چهل و یکم فیلم فجر؛

صداگذاری انیمیشن «بچه زرنگ» پایان یافت

۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۷:۲۴:۳۴
کد خبر: ۱۴۲۸۹۵۹
صداگذاری انیمیشن «بچه زرنگ» پایان یافت
صداگذاری انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» توسط حسین ابوالصدق پایان یافت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» جدیدترین ساخته گروه هنر پویا به تهیه کنندگی حامد جعفری این روزها مراحل نهایی پس از تولید (Post Production) را به پایان رسانده و مراحل فنی برای گرفتن خروجی نهایی دی سی پی در لابراتوار را پیگیری می کند.

حسین ابوالصدق درباره روند صداگذاری این انیمیشن توضیح داد: روند صداگذاری انیمیشن سینمایی بچه زرنگ به صورت ناپیوسته 6 ماه زمان برد.

وی درباره زمان‌بر شدن فرایند صداگذاری تصریح کرد: ریتم انیمیشن بچه زرنگ بالا و اکشن است، از طرفی حدود 90 درصد صداها ساخته شدند؛ یعنی ابتدا در استودیو ضبط شدند، روی آنها تغییراتی انجام شد و  بعد در انیمیشن قرار داده شدند.

ابوالصدق در پایان گفت: تمامی صداها اعم از نهایی کردن لیپ سینک صدای دوبلورها با کاراکترها، پرسپکتیو صداها، صدای صحنه‌ها، صدای حیوانات و غیره در این مرحله انجام شده است.

پس از آنکه فرایند تدوین نهایی انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در هفته های گذشته توسط حسن ایوبی و اصلاح رنگ توسط سامان مجد وفایی نهایی شد، صداگذاری نیز که به صورت همزمان پیش می رفت به پایان رسید.

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» این روزها برای نمایش عمومی و رونمایی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا است که تهیه‌کنندگی آن را حامد جعفری و کارگردانی آن را بهنود نکویی و محمدجواد جنتی برعهده دارند.

در خلاصه قصه منتشر شده درباره این اثر آمده است: «محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش باز گرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است و ....»

گروه هنر پویا در سال‌های قبل ساخت انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده‌روم» و «فیلشاه» را نیز در کارنامه خود داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما