افشاگری سیاسی بازیگر اکشن کار

۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۶:۴۳
کد خبر: ۱۴۳۱۳۷۵
افشاگری سیاسی بازیگر اکشن کار
جان سنا قهرمان دنیای کشتی، «استقلال» را آماده نمایش عمومی کرده که درامی سیاسی و پرتنش است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ داستان فیلم «استقلال» در دنیای سیاست و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و مسائل پشت پرده آن اتفاق می‌افتد. «استقلال» داستانی معاصر دارد و با حال و هوایی تعلیقی و دلهره آور، قصد افشای زدوبند‌های سیاسی پشت پرده انتخابات آمریکایی را دارد.

جان سنا در این داستان یکی از نامزد‌های احراز پست ریاست جمهوری است که فعالانه در مبارزات انتخاباتی شرکت کرده و امیدوار است بتواند سر از کاخ سفید درآورد.

او که یک نامزد مستقل است و وابستگی به دو حزب اصلی انتخاباتی کشور ندارد، در طول مبارزات انتخاباتی متوجه مسائلی می‌شود که در شرایط عادی هیچ یک از مردم عادی کشور نمی‌توانند حتی تصورشان را بکنند.

در کنار این نامزد انتخابات، چند روزنامه نگار سمج هم حضور دارند که می‌خواهند صدای مردم عادی باشند و حرف آن‌ها را به گوش سیاستمداران بانفوذ و کاخ سفید نشینان برسانند. الی یکی از این روزنامه نگاران مستقل است که نقش او را جودی ترنر اسمیت بازی می‌کند. برایان کاکس بازیگر کهنه کار انگلیسی هم در قالب یک گزارشگر باسابقه به نام نیکلاس بروکز ظاهر می‌شود.

ایمی رایس کارگردان فیلم می‌گوید با توجه به شرایط معاصر آمریکا و روابط سیاسی موجود در آن و عدم اعتماد عمومی به انتخابات ریاست جمهوری، تصمیم به ساخت «استقلال» گرفته است. تحلیل گران هم به این نکته اشاره می‌کنند که تولید درامی سیاسی درباره فساد موجود در سیستم انتخاباتی کشور و این نکته که مردم اعتمادی به نتیجه آرای شمرده شدن انتخابات ندارند، چندان نمی‌تواند دور از ذهن باشد.

«استقلال» برای ۲۴ فوریه راهی پرده سینما‌ها می‌شود و چهره تازه‌ای از جان سنا را به نمایش می‌گذارد. او بعد از موفقیت در رشته کشتی و کسب چندباره عنوان قهرمانی در آن، وارد دنیای سینما شد و بیشتر در فیلم‌های اکشن تجاری بازی کرد.

برخی رسانه‌ها به سنا لقب قهرمان اکشن داده و نام او را در کنار دواین جانسن، وین دیزل و دیو باتیستا قرار داده اند. او مدتی قبل مجموعه اکشن ابرقهرمانانه «صلح ساز/ پیس میکر» را روی آنتن داشت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز