اخبار ویژه جشنواره فجر۴۱:

«آه سرد» مخاطب را درگیر می‌کند

۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۱۵۷۰
«آه سرد» مخاطب را درگیر می‌کند
من نگاه‌های مخاطب را دوست داشتم و فیلم ، اثری است که مخاطب را درگیر می‌کند و مخاطب به راحتی از کنارش نمی گذر‌د.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «سید رضا محقق» در گفت‌وگو با ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، در پاسخ به این سوال که با توجه ریسک پذیری قبول تهیه کنندگی و سرمایه‌گذاری یک فیلم اولی، آیا حاضرید چنین تجربه ای را دوباره انجام دهید، گفت: ما در سینما در حال تجربه کردن هستیم و با توجه به تجربه و شناختی که من در گذشته کسب کردم و شناختی که از کارگردان پیدا کردم می دانستم که از عهده این کار برمی آید.

وی در ادامه داد: من قطعا تا وقتی هستم کمک می کنم. تا وقتی هستم در کنار خانه سینما و اهالی سینما می مانم و هر کاری که در توانم هست برای جوانانی که مستعد انجام کار خوب در سینما هستند، انجام می دهم و این افراد به این یقین برسند من کوچک حتما در کنارشان خواهم بود.

این تهیه کننده درباره بازه زمانی پیش تولید و تولید فیلم توضیح داد: پیش تولید یک ماه، تولید یک ماه و پس تولید چند ماه زمان برد. ما سختی های زیادی را در برف تحمل کردیم و شرایط بسیار بسیار سختی را در این چند ماه پشت سر گذاشتیم، ولی الان از این رضایت دارم که اثری ساختیم که سرمان را می توانیم بالا بگیریم.

این سینماگر درباره هزینه فیلم بیان داشت: ساخت «آه سرد» زیر یک میلیارد تومان هزینه در برداشت.

محقق درباره ارزیابی اش نسبت به نگاه مخاطب به فیلم گفت: من نگاه‌ها را دوست داشتم و فیلم ، اثری است که مخاطب را درگیر می‌کند و مخاطب به راحتی از کنارش نمی گذر‌د. داستان این فیلم می تواند در ذهن مخاطب دروازه ای را باز کند که فیلم را ببیند.

«آه سرد» نکات خوب زیادی در خود دارد، اما ما نمی‌توانیم به یک فیلم نمره صد بدهیم، قطعا فیلم نقاط ضعف و قوتی دارد ، ولی در مجموع ما به فیلم نمره قبولی می دهیم چراکه هم در ساخت هم در پرداخت، به شکل خیلی خوبی روایت شده است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز