اخبار ویژه جشنواره چهل‌‌ویکم فیلم‌ فجر؛

سیستان و بلوچستان بهشت مستندسازی و سوژه پردازی است

۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۴:۱۵
کد خبر: ۱۴۳۲۲۰۲
سیستان و بلوچستان بهشت مستندسازی و سوژه پردازی است
کارگردان فیلم سینمایی «هوک» معتقد است سینما به استان سیستان و بلوچستان کوتاهی کرده و او سعی می کند به سیستان و بلوچستان به دید دیگری نگاه کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ حسین ریگی درباره اینکه به نظر می رسد در فیلم «هوک» تلاش کردید جاذبه‌های گردشگری منطقه چابهار را به نمایش بگذارید؟ اظهار کرد: من به صورت کارت پستالی به سیستان و بلوچستان نگاه نمی‌کنم که فیلم را به صورت کارت پستالی پیش ببرم. این استان پتانسیل‌های بسیار خوبی برای کار دارد و به عبارتی بهشت مستندسازی و سوژه پردازی است. همان طور که سینما به این استان کوتاهی کرده من سعی می کنم به سیستان و بلوچستان به دید دیگری نگاه کنم.

او که به دلیل کسالت دیر به سالن نمایش رسید، گفت: «من زیر سرم بودم و دیر به سالن نمایش فیلم «هوک» در پردیس سینمایی ملت رسیدم اما سعی کردم سه سالن را چک کنم و از پخش فیلم در سالن‌ها راضی بودم. فیلم نمایش داده شده نسخه اصلی نبود و برای آنکه فیلم را به جشنواره برسانیم سرعت عمل را بالا بردیم.

کارگردان «هوک» بیان کرد: با توجه به نظراتی که درباره فیلم می‌خوانم یا فیلم را با مردم می بینم فکر می کنم جا دارد تا فیلم را دوباره بررسی کنیم و احتمالا برای اکران تغییراتی در آن اعمال کنیم.

فیلم سینمایی «هوک» در آخرین سانس چهارمین روز از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت به نمایش گذاشته شد. این فیلم روایت بوکسوری اهل سیستان و بلوچستان است و نگاهی قهرمانانه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز