«خیلی دور خیلی نزدیک» در شبکه نمایش خانگی

۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۲:۲۰
کد خبر: ۱۴۴۰۹۴۱
«خیلی دور خیلی نزدیک» در شبکه نمایش خانگی
فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» به کارگردانی رضا میرکریمی در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «خیلی دور خیلی نزدیک»، فیلم تحسین‌شده رضا میرکریمی، توسط پلتفرم فیلم‌نت به شبکه نمایش خانگی آمد.

«خیلی دور خیلی نزدیک» چهارمین فیلم بلند میرکریمی پس از «کودک و سرباز»، «زیر نور ماه» و «این‌جا چراغی روشن است» و محصول سال 1383 است. این فیلم ماجرای یک جراح مغز و اعصاب را روایت می‌کند که به تازگی متوجه بیماری وخیم پسرش شده است. او که به خدا اعتقادی ندارد و با پسرش هم رابطه خوبی ندارد، با فهمیدن این موضوع در کویر به دنبال پسرش که ستاره‌شناس است، راه می‌افتد و خطراتی برایش به وجود می‌آید که دید او را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد.

مسعود رایگان، الهام حمیدی، افشین هاشمی، سعید ابراهیمی‌فر، کیانوش گرامی، رضا توکلی و یلدا قشقایی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «خیلی دور خیلی نزدیک» نقش‌آفرینی کرده‌اند. میرکریمی علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه و تهیه «خیلی دور خیلی نزدیک» را نیز به عهده داشته است.

«خیلی دور خیلی نزدیک» در سال 1383 در بیست‌وسومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و شش سیمرغ بلورین را در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین موسیقی متن (محمدرضا علیقلی)، بهترین صداگذاری (بهمن اردلان)، بهترین طراحی صحنه و لباس (امیرحسین اثباتی)، بهترین فیلمبرداری (حمید خضوعی ابیانه) و بهترین چهره‌پردازی (محمد قومی) به دست آورد. دریافت هفت جایزه بهترین فیلم، بهترین فیلم به انتخاب انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد (مسعود رایگان)، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (الهام حمیدی)، بهترین کیفیت لابراتواری و بهترین چهره‌پردازی از نهمین جشن سینمای ایران (جشن خانه سینما) در سال 1384 و کسب چهار تندیس حافظ بهترین فیلم، بهترین موسیقی متن، بهترین تدوین (بهرام دهقانی) و بهترین صدا از نهمین جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (جشن حافظ) در سال 1385 از دیگر دستاوردهای «خیلی دور خیلی نزدیک» به شمار می‌آید.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز