من پیرترین بازیگر ایران نیستم، باور کنید!

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۴:۱۶
کد خبر: ۱۴۵۳۰۵۶
من پیرترین بازیگر ایران نیستم، باور کنید!
اردشیر کاظمی، بازیگر پیشکسوت کشورمان که بیشتر او را به عنوان کاراکتری جدی اما طنز و شیرین به یاد داریم، تاکید می کند که «همه مرا پیرترین بازیگر ایران خطاب می کنند اما باور کنید اشتباه است و من پیرترین نیستم!» کاظمی که همیشه با چهره صامتش و در کمال جدیت مخاطب را می خنداند، این روزها فعلا در حال استراحت است اما می گوید اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می کند و خستگی و کهولت سن برایش معنی ندارد.

به گزارش گروه روی خط رسانه برنا؛ همه ما تا الان اردشیر کاظمی را به عنوان مسن ترین بازیگر سینما و تلویزیون ایران می شناختیم و تاریخ تولدش در همه رسانه ها سال ۱۲۹۹ قید شده است؛ با این حساب ۱۰۲ سال را باید رد کرده باشد؛ اما وقتی به او می‌گوییم شما مسن ترین بازیگر ایران هستید و چه احساسی دارید؟ بی درنگ پاسخ می دهد: ممنون از اینکه مرا برای صحبت انتخاب کردید. به من لطف دارید که تماس گرفتید جویای احوالم شدید اما باور کنید من مسن ترین بازیگر نیستم. من متولد ۲۹ آبان ۱۳۱۷ هستم. نمی دانم چرا به اشتباه تاریخ تولدم اینگونه در همه جا عنوان شده است. نمی دانم می شود اصلاح کرد یا خیر. همه به من می‌گویند پیرترین بازیگر اما من پیر نیستم. 

او ادامه می دهد: البته مردم به من لطف دارند و مرا دوست دارند. من هم همه را دوست دارم اما لطفا شما بگویید که من پیرترین نیستم.

همکاری با سریال جدید سروش صحت پس از «لیسانسه ها»

بازیگر سریال های «من یک مستاجرم»، «خوش نشین ها»، «راه در رو»، «پژمان»، «لیسانسه ها» و «دودکش»، سپس درباره حال این روزهایش و اینکه آیا مشغول کاری برای تلویزیون است؟ می گوید: الحمدلله خوب هستم، خدا را شکر و ممنون از احوالپرسی شما. حدود دو ماه است که تازه کارم را با آقای سروش صحت به پایان رساندم. یک سریال با ایشان کار کردم که مدت ها بود مشغول آن بودم و تازه تمام شده است.

در ادامه وقتی از او درباره کار کردن در این سن و سال و دشواری هایش می پرسیم با انرژی عجیبی پاسخ می دهد: کار کردن برایم هیچ خستگی ای ندارد. من در کارهایم هیچ دشواری حس نمی کنم، چه در تهران چه در شهرستان. حتی اگر بگویند برای کار به خارج از کشور برویم حتماً قبول می کنم و با کمال میل می روم چرا که نه. من همچنان هستم. خداراشکر هنوز از پا نیفتاده ام.

منبع؛ ایسنا

انتهای پیام//

نظر شما