مریم نشیبا و قصه اسباب بازی ها

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۰:۰۹
کد خبر: ۱۴۸۲۶۸۱
مریم نشیبا و قصه اسباب بازی ها
مریم نشیبا در برنامه ماندگار و شنیدنی « شب بخیر کوچولو» رادیو ایران، امشب ساعت 21:35 برای کودکان قصه اسباب بازی ها را می گوید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «شب بخیر کوچولو» ترکیب رادیو به عنوان یک رسانه خیال‌انگیز و بحث قصه و قصه‌گویی که با تخیل سر و کار دارد و مریم نشیبا به عنوان مجری برنامه موجب شده است که بعد از سال ها «شب بخیر کوچولو» هنوز از شنیدنی ترین برنامه های رادیو باشد.

گلریز وکیلی تهیه کننده این برنامه بیان کرد: بیش از سه دهه از عمر این برنامه می‌گذرد، همه شنوندگان رادیو با این برنامه خاطره دارند و یکی از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین برنامه‌های رادیو ایران است.

وی ادامه داد: تلاش ما در «شب بخیر کوچولو» بر آن است که  قصه های آموزنده را برای کودکان انتخاب کنیم، وی به قصه «اسباب بازی ها» که چهارشنبه 17 خرداد پخش می شود اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال قصه «اسباب بازی ها» داستان امانت دادن اسباب بازی به کودکان دیگر است که با این عمل روحیه مشارکت و همکاری در کودکان فعال شود.

گفتنی است «شب بخیر کوچولو» با اجرای مریم نشیبا و تهیه کنندگی گلریز وکیلی از شنبه تا چهار شنبه ساعت ۲۱:۳۵ از رادیو ایران پخش می شود

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز