بیتا منصوری در گفت و گو با برنا:

"رخ‌دیوانه" حرف دل جوان هاست

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۷۲۰۹۰
رخ‌دیوانه حرف دل جوان هاست
تهیه کننده فیلم سینمایی رخ دیوانه گفت: مدیران برنامه اکران فیلم های نوروزی را هوشمندانه انتخاب کردند و به قول معروف همه تخم مرغ ها را در یک سبد نچیدند.

بیتا منصوری تهیه کننده فیلم سینمایی رخ دیوانه در آستانه اکران نوروزی این فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینمای خبرگزاری برنا گفت: استقبال خوبی که مخاطبان از فیلم سینمایی رخ دیوانه در طول برگزاری جشنواره کردند تضمینی برای فروش قابل قبول این فیلم خواهد بود و امیدوارم رضایت بینندگان از فیلم در طول اکران باز هم تکرار شود.

وی افزود: انتخاب مسوولان سینمایی برای ترتیب اکران فیلم های نوروزی هوشمندانه بود و تنها گلچینی از فیلم های منتخب جشنواره را برای اکران در سال جدید تدارک دیدند و شرایط به گونه ای نیست که دیگر در طول سال ما فیلم خوبی برای اکران و تامین گیشه نداشته باشیم و به قول معروف این بار مدیران سینمایی همه تخم مرغ ها را در یک سبد نچیده اند.

منصوری ادامه داد: پراکندگی جغرافیایی و تنوع سالن های نمایش دهنده رخ دیوانه در تهران برای ما دلگرم کننده است و خوشحالیم که تمام مردم از هر قشری می توانند فیلم ما را ببینند این هدفی بود که تمام گروه از همان ابتدای کار آن را دنبال می کردند.

تهیه کننده سینما در باره تغییرات احتمالی رخ دیوانه در زمان اکران گفت: طبق آخرین صحبتی که با آقای داوودی کارگردان و دهقانی تدوین گر این فیلم داشتیم مقرر شد در زمان اکران تغییر جدی و یا محتوایی نسبت به آنچه که در جشنواره فیلم فجر اکران شد نداشته باشیم اما احتمال می رود فیلم یک یا دو دقیقه نسبت به نسخه نمایش داده شده در جشنواره کوتاه تر شود که آن هم به گونه ای نیست که بر محتوای اصلی فیلم تاثیر منفی بگذارد. به هر حال تغییرات نسبی در زمان اکران طبیعی است و جزو روال اکران فیلم ها در زمان نمایش است.

منصوری گفت: موفقیت رخ دیوانه در جشنواره برای همه گروه فیلم دلگرم کننده بود و امیدوارم این حس خوب در زمان اکران نیز ادامه داشته باشد و مخاطبان ما را در این روزها تنها نگذارند. فیلم ما درباره جوان هاست و حرف دل آن ها را می زند، نصیحت نمی کند اما جنبه آموزشی آن به گونه ای است که برای تمام سنین می تواند جذاب باشد.

تهیه کننده رخ دیوانه در پایان با ابراز امیدواری برای موفقیت سینمای ایران در سال جدید گفت: اکران قدرتمند و قابل قبول برای سال جدید سینمای ایران، از دید تمام سینماگران اتفاق خوبی است و امیدوارم این اتفاق در ابتدای سال بتواند برای خانواده شریف سینمای ایران دلگرم کننده و امیدوار کننده باشد و بتوانیم بیش از پیش با همدلی چراغ سینمای ایران را روشن نگه داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز