عوامل فیلم «انارهای نارس» به سینما آزادی می آیند

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۶:۳۷
کد خبر: ۲۷۲۱۴۳
عوامل فیلم «انارهای نارس» به سینما آزادی می آیند
مجیدرضا مصطفوی کارگردان و آنا نعمتی بازیگر فیلم روز یکشنبه 17 اسفند ماه به سینما آزادی می آیند و درکنار مردم فیلم را تماشا می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «انارهای نارس» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی که از تارخ سوم اسفندماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده، با اقبال عمومی مواجه شده است. در همین راستا کارگردان و عوامل فیلم تصمیم گرفتند که برای احترام به مخاطبان به سالن های نمایش دهنده فیلم «انارهای نارس» بروند و در کنار مردم فیلم را به تماشا بنشینند. در اولین گام قرار است که در تاریخ یکشنبه 17 اسفندماه ساعت 19، آنا نعمتی بازیگر فیلم و مجید رضا مصطفوی کارگردان این فیلم در سینما آزادی حضور پیدا کنند و درکنار مخاطبان گروه هنر و تجربه فیلم را تماشا کنند.

بیش از ۶۰ درصد صندلی‌های فیلم «انارهای نارس» طی 10 روز گذشته، در سینماهای نمایش دهنده بلیت فروشی داشته و جز فیلم های پرفروش این گروه سینمایی محسوب می‌شود. این فیلم همزمان با سینماهای «کوروش»، «آزادی»، «موزه سینما» و «خانه هنرمندان» در تهران در سینما «هویزه» مشهد، سینما «کاپری» گرگان، سینما «ونوس» قم و سینما «سوره» اصفهان در حال اکران است.

همچنین سینما «فرهنگ ٢» از ٢٠ اسفند در چرخه اکران گروه هنر و تجربه قرار خواهد گرفت و قرار است که طی روزهای مختلف این فیلم در سانس های مختلف برای مخاطبان اکران شود.

«انارهای نارس» نخستین فیلم بلند مجید رضا مصطفوی است و این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در دو بخش نگاه نو و سودای سیمرغ حضور داشت و نامزد دو سیمرغ بلورین بود. «انارهای نارس» در جشنواره فیلم مسکو و سائوپائولو حضور پر رنگی داشت و مورد توجه منتقدان خارجی قرار گرفت.

آنا نعمتی، پژمان بازغی، قطب الدین صادقی، مهران رجبی، شبنم معززی، ساقی زینتی و رابعه مدنی از بازیگران این فیلم هستند.

برخی از عوامل فیلم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان :مجید رضا مصطفوی، مجری طرح و سرمایه گذار: آرش الیاسی ، نویسنده: مهدی تراب بیگی- مجید رضا مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیر صدابرداری: بهروز معاونیان، طراحی و ترکیب صدا: بهمن اردلان، طراح چهره پردازی: رسول سید عربی، آهنگساز: حامد ثابت، مدیر جلوه های ویژه: آرش آقا بیک، جانشین تولید: امیر یمینی، عکاس: مژده لباسچی و اشکان مهران، تدوین : مجید رضا مصطفوی، مشاور رسانه ای: سام بهشتی، طراحی صحنه و لباس: حسن روح پروری، مدیر جلوه های بصری: فرید ناظر فصیحی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز