مراسم تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «روباه» برگزار شد

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۲:۴۲
کد خبر: ۲۷۲۱۶۵
مراسم تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «روباه» برگزار شد
مراسم تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «روباه» به تهیه کنندگی محمد پیرهادی و کارگردانی بهروز افخمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مراسم تجلیل از عوامل فیلم «روباه» با حضور منصوره کریمی همسر شهید هسته‌ای مسعود علیمحمدی، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری و مدیرمسئول مجله نقدسینما و وحید جلیلی فعال فرهنگی و رسانه‌ای پنجشنبه شب ۱۴ اسفندماه در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

عوامل فیلم سینمایی «روباه» جوایزی را که شامل قاب نفیسی منقوش به نام حضرت امیرالمومنین علی (ع) با خوشنویسی سعید نقاشیان، کاشی متبرک به حرم حضرت اباالفضل العباس(ع) و یک بسته رمان پرفروش منتشر شده توسط انتشارات سوره مهر بود از دستان منصوره کریمی همسیر شهید علیمحمدی، مومنی شریف و وحید جلیلی دریافت کردند.

محمد پیرهادی، تهیه کننده فیلم سینمایی «روباه»، بهروز افخمی به همراه همسرش مرجان به ترتیب کارگردان و بازیگر فیلم سینمایی «روباه»، حمید گودرزی، آرش مجیدی، بابک حمیدیان و جلال فاطمی بازیگران این فیلم از جمله عواملی بودند که در این مراسم مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

محمد پیرهادی تهیه کننده در این مراسم پس از دریافت جوایزش در سخنانی کوتاه گفت: از اینکه در این مراسم همسر شهید علیمحمدی را دردم غافلگیر و شرمنده شدم. من و آقای افخمی و دیگر عوامل فیلم روباه در برابر کار بزرگی که شهدا بویژه شهدای هسته‌ای کشور انجام داده‌اند کاری نکردیم و امیدوارم باز هم این توفیق را داشته باشیم تا برای این بزرگان فیلم بسازیم.

بهروز افخمی کارگردان هم پس از اینکه جوایزش را در یافت کرد ضمن تاکید بر گفته‌های پیرهادی، اظهار کرد: فیلمی که ما ساختیم قابل شهدای هسته‌ای و علمی و دیگر شهدایی که جان خود را فدا کردند تا ما در امنیت زندگی کنیم را ندارد.

مراسم تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «روباه» به تهیه کنندگی محمد پیرهادی و کاگردانی بهروز افخمی که با موضوع ترور شهدای هسته‌ای و علمی کشور ساخته شده، به همت دست اندرکاران مجله «نقد سینما» برگزار شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز