«دربست» آماده ی پخش شد

۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۵:۲۰
کد خبر: ۲۷۲۸۱۴
«دربست» آماده ی پخش شد
فیلم سینمایی «دربست»به کارگردانی «علی خامه پرست» با پایان یافتن آخرین مراحل فنی آماده ی پخش شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسن مصطفوی تهیه کننده «دربست» با اشاره به پایان یافتن آخرین مراحل فنی فیلم گفت: تولید این فیلم تابستان امسال آغاز و در تهران فیلمبرداری شد.

مصطفوی که این فیلم را به طور مشترک با حسن علیمردانی تهیه کرده اند درخصوص تولید "دربست" گفت: فیلم یک اثر اجتماعی با داستانی متفاوت است که تمامی سکانس های آن در طول مدت یک ماه و در خیابانهای تهران فیلمبرداری شده است.

این تهیه کننده در ادامه به بازی های متفاوت بازیگران در نقش هایی که تا بحال آنها را تجربه نکرده اند اشاره کرد و دربست را فیلمی پربازیگر دانست .

شقایق فراهانی،رضا ناجی،امیرحسین صدیق ، فرزین صابونی، بیژن بنفشه خواه، حسین سلیمانی ، محسن افشانی، ،خاطره حاتمی،احسان کرمی ، مهدی نصرتی با حضور نیما شاهرخ شاهی ، صادق هاتفی و نرگس محمدی گروه بازیگران فیلم را تشکیل می دهند.

عوامل و دست اندرکاران فیلم سینمایی «دربست» عبارتنداز:

تهیه کنندگان : حسن مصطفوی، حسن علیمردانی، کارگردان: علی خامه پرست، نویسندگان:احسان الله دادی،امیر نوروزی،مدیر فیلمبرداری:حسن علیمردانی،مدیر صدابرداری:نظام الدین کیایی،تدوین : شاهین یارمحمدی ،طراح گریم : مهدیه اعرابی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:فروزان جلالی ،فیلمبردار : وحید ابراهیمی ، طراح صحنه و لباس:علی خامه پرست،منشی صحنه:هدیه نصیری،عکاس: محمد بدرلو،مدیر تدارکات:محمدرضا رسولی ،مشاور رسانه ای : منصوره بسمل

نظر شما