«پژمان جمشیدی» به روی صحنه می رود

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۰۸:۵۶:۴۷
کد خبر: ۲۷۴۸۸۴
«پژمان جمشیدی» به روی صحنه می رود
نمایش پلیس به نویسندگی اسلاومیر مروژک و کارگردانی شایان افکاری از 16 فروردین ماه اجرای خود را در تماشاخانه باران آغاز می کند .
به گزارش خبرگزاری برنا،نمایش پلیس نوشته اسلاومیر مروژک است .این نمایش  هفتمین اجرای عمومی شایان افکاری در مقام کارگردان است .  نمایشنامه  پلیس از جمله  آثار شاخص و ارزنده  مروژک است که در کشورمان کمتر به روی صحنه رفته است.
 
شایان افکاری این نمایش را 4 سال پیش به همراه یک گروه دانشجویی به مدت محدود روی صحنه برد و  طی آن اعتقاد دارد، این اثر یک گروتسک با مایه هایی از کمدی فانتزی و طنز سیاسی است.
 
مروژک در این نمایشنامه سیستمهای سیاسی کمونیستی زمان خود را که بخش اعظمی از شرق اروپا را اشغال کرده بودند به چالش می کشد و بدون جانبداری و قضاوت سعی می کند دیدگاه طنز و تند خود را در نمایش به تصویر بکشد .
 
گروه اجرایی این نمایش در زمستان 93 مراحل پیش تولید نمایش را پشت سر گذاشته و با یک تمرین سخت و بسیار فشرده نمایش را برای اجرا در آغاز اولین روزهای  رسمی تئاتر کشور در سال جدید آماده می کند و در نیمه دوم فروردین ماه به روی صحنه می برد .
در همین راستا نمایش پلیس در نیمه دوم فروردین ماه  در تماشاخانه باران میزبان علاقه مندان تئاتر است.
 
دیگر عوامل گروه عبارتند از :دستیار اول کارگردان،مدیر تولید،برنامه ریز: ایمان یزدی ،مدیر تبلیغات محیطی: علیرضا حسینی ،مدیر تبلیغات رسانه ای : پیمان یاحقی ،طراح لباس: الهام شعبانی ،طراح گریم : سارا اسکندری ،طراح صحنه: علی پویا قاسمی ،دستیار دوم کارگردان : امین جمشیدیان
منشی صحنه : سوگند مقدم ، عکاس: محمد مقیمی ، انتخاب موسیقی : شایان افکاری
سرمایه گذاران : آزیتا گلفام ، شرکت پدیده تبار و خسرو احمدی ، پژمان جمشیدی ، مهدی میرزاییان ، فروغ قجابگلی ، عبدالله مستجابی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز