رضا مولایی در گفت و گو با برنا؛

کارگردانی و بازیگری مهم ترین برنامه ام در سال جدید است/ حال خوب را برای تئاتری ها آروز می کنم

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۱۳:۰۵:۰۸
کد خبر: ۲۷۴۹۶۲
کارگردانی و بازیگری مهم ترین برنامه ام در سال جدید است/ حال خوب را برای تئاتری ها آروز می کنم
رضا مولایی بازیگر تئاتر از برنامه هایش در سال جدید و تصمیم جدی اش برای کارگردانی گفت.

رضا مولایی بازیگر تئاتر درباره برنامه کاری خود در سال جدید به خبرنگار تئاتر برنا گفت: سال نو را با کار و فعالیت در حوزه تئاتر شروع کردم که اجرای نمایش سیستم گرون هولم در لنگرود و رشت از جمله این کارها بود.

 

وی افزود: با توجه به متغیر بودن برنامه های شخصی و کاری بازیگران هیچوقت نمی توان با قاطعیت گفت که امسال فقط فلان کارها را می خواهم انجام دهم اما خوب همیشه یک سری برنامه های کلی در ذهن هر شخص است که می خواهد در سال جدید آن ها را پیاده کند.

 

مولایی خاطرنشان کرد: کارگردانی و بازیگری در حوزه تئاتر از برنامه های جدی من در سال پیش رو است و امیدوارم فرصتی داشته باشم که باز هم دینم را به حوزه شریف تئاتر در سال 94 ادا کنم.

 

وی در پایان گفت: حال خوب و آرامش را برای اهالی تئاتر در سال جدید آرزو می کنم و امیدوارم در سال نو همه هنرمندان با فراغ بال و آرامش خاطر بتوانند کارهای خود را به روی صحنه ببرند و نگران هیچ حادثه غیرمترقبه ای در این حوزه نباشند و به طور کل برای مردم عزیز کشورم سالی سرشار از برکت، سلامت و پیشرفت را آرزو می کنم و امیدوارم بیش از پیش به دیدن تئاتر بیایند و این حوزه فرهنگی را از سبد خانوار خود حذف نکنند.

 

گفتگو از: مرضیه بن یاسین

 

نظر شما