ویشکا آسایش در گفت و گو با برنا:

امسال قله دماوند را فتح می کنم

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۲:۴۷
کد خبر: ۲۷۵۰۰۷
امسال قله دماوند را فتح می کنم
فعلا برنامه خاص در عرصه بازیگری ندارم گرچه چند پیشنهاد را بررسی می کنم اما در ادامه فعالیت های ورزشی که سال های گذشته نیز مشغول آن بودم قصد دارم حداکثر تا نیمه اول سال برای بار دوم قله دماوند را فتح کنم.

«فعلا برنامه خاص در عرصه بازیگری ندارم گرچه چند پیشنهاد را بررسی می کنم اما در ادامه فعالیت های ورزشی که سال های گذشته نیز مشغول آن بودم قصد دارم حداکثر تا نیمه اول سال برای بار دوم قله دماوند را فتح کنم.»

ویشکا آسایش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با بیان این جملات در گفتگو با خبرنگار سینمایی«برنا» درباره فعالیت هایش در سال جدید گفت:امسال  را با امید و حس خوب شروع کردم، امیدوارم این آرامش تا پایان سال همراه من باشد. همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید: «سالی که نکوست از بهارش پیداست» برای من صدق داشته باشد و بتوانم آخر امسال با خاطرات خوب از سال 94 یاد کنم.

وی ادامه داد: برای داشتن سالی بهتر و سرشار از سلامتی همه مردم ایران و بخصوص هنرمندان را به افزایش فعالیت های ورزشی دعوت می کنم، امیدوارم مثل سالی که گذشت دیگر این بار خبر بیماری و خدای نکرده خبر مرگ هیچ کسی را نشنویم.

 

آسایش در پایان خاطرنشان کرد: آرزوی من برای اهالی هنر در سال جدید بعد از سلامتی موفقیت و برکت در تمام عرصه های زندگی است و امیدوارم درخشش گروه مذاکره کننده هسته ای کشورمان که باعث شادی بسیاری از مردم شد بتواند شروعی برای سالی سرشار از امید و شادکامی برای هموطنان عزیزم باشد.

 

گفتگو از : مرضیه بن یاسین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز