برگزاری ۱۵۰ دوره آموزشی هنر در ارسباران

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۷۵۱۳۶
برگزاری ۱۵۰ دوره آموزشی هنر در ارسباران
150 دوره آموزشی با موضوع هنرهای تجسمی، معماری، سینما، نمایش، ادبی، عکاسی، صنایع دستی و کارگاه های کوتاه مدت در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، 150 دوره تخصصی و کاربردی با رویکرد آموزش حرفه ای اشتغال زایی و با حضور استادان مجرب در فرهنگسرای ارسباران برپا می شود .

مدرسه هنرهای تجسمی با دوره های (طراحی، نقاشی، تصویرسازی، عکاسی) مدرسه ادبی (نویسندگی خلاق، داستان نویسی، شاهنامه خوانی، حافظ شناسی، گویندگی) مدرسه صنایع دستی و سنتی (خاتم معرق، نقاشی روی چوب، خوشنویسی، منبت، کاشی شکسته) مدرسه تئاتر و سینما با کارگاه های (بازیگری، کارگردانی و تحلیل نمایش، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، تحلیل فیلم) مدرسه علوم رایانه (اینترنت، تجارت و شهروند الکترونیک، گرافیک کامپیوتری، سخت افزار و شبکه) مدرسه زبان با دوره های مقدماتی و پیشرفته زبان انگلیسی و فرانسه بخشی از دوره های آموزشی فرهنگسرای ارسباران در فصل بهار است .

کارگاه های کوتاه مدت و فشرده با موضوعات حکمت و عرفان اسلامی، قصه گویی برای والدین، مسابقه آموزشی شطرنج، گریم سینمایی، عرفان، اندیشه، سینما، کلوپ طراحی، پایان نامه نویسی نیز برای اولین بار برای علاقه مندان و شاغلین در این فرهنگسرا برگزار می شود.

همچنین برای نخستین بار بنا به درخواست شهروندان، دوره های نقاشی و خلاقیت کودک، شطرنج، بازیگری کودک، فلسفه برای کودکان، ساخت عروسک های نمایشی ویژه کودکان و نوجوانان در ارسباران تشکیل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز