مهراد صدیقیان در گفت و گو با برنا:

منتظر فرصتی خوب برای تجربه تئاتر هستم/ سالی پر از پول برای سینما آرزو می کنم

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۰۸:۴۹:۲۵
کد خبر: ۲۷۵۲۹۱
منتظر فرصتی خوب برای تجربه تئاتر هستم/ سالی پر از پول برای سینما آرزو می کنم
مهراد صدیقیان بازیگر جوان سینما و تلویزیون از آرزوهایش برای سینما و تمایل برای تجربه بازیگری تئاتر در سال جدید گفت.

«فعلا تصمیم جدی و خاصی برای فعالیت در تلویزیون ندارم اما به هر حال هنرمندان هیچگاه برنامه مشخصی در طول سال ندارند. شاید پیشنهاد خوبی داشتم و به تلویزیون هم آمدم اما برای ایفای نقش در تئاتر و تجربه بازیگری در صحنه منتظر یک فرصت خوب و پیشنهادی هستم که بتواند مرا درگیر کند و با گامی بلند و نقشی خوب که در ذهن مخاطب بماند وارد این عرصه شریف بشوم.»

مهراد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون درباره برنامه هایش در سال جدید به خبرنگار برنا گفت: سال نو که شروع شد من مشغول بازی در یک فیلم سینمایی بودم و به نوعی امسال را با سینما شروع کردم. این روزها مشغول بررسی دو، سه فیلمنامه هستم که در مرحله پیش تولید است و هنوز تصمیم قطعی برای حضور در هیچکدام از آن ها نگرفتم.

وی ادامه داد: امیدوارم همانگونه که سال گذشته حضور کارگردانان جوان کار اولی در جشنواره فیلم فجر پررنگ بود امسال هم آنقدر فضای هنری برای فعالیت جوانان محیا باشد که بتوان هر لحظه شاهد تولد ایده های جدید، سرشار از شور و انگیزه در فضای هنری کشور باشیم. سالی پر از پول و رونق اقتصادی را برای سینما، گیشه و سینماگران آرزو می کنم و امیدوارم این رونق باعث پیشرفت و طراوت این فضا شود.

نظر شما