«هفته فرهنگی ارومیه» در ارزروم برگزار می‌شود‎

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۰:۱۲
کد خبر: ۲۷۵۶۳۶
«هفته فرهنگی ارومیه» در ارزروم برگزار می‌شود‎
طبق توافق شهرداری ارومیه و ارزروم در قالب تفاهم‌نامه خواهرخواندگی، «هفته فرهنگی ارومیه» در ارزروم ترکیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، با پیگیری‌های مستمر وابستگی فرهنگی ایران، «هفته‌ فرهنگی ارومیه» سال جاری در ارزروم برگزار می‌شود.

با توجه به تأثیر چشمگیر ارتباط خواهرخواندگی بین شهرهای تاریخی و بزرگ در عرصه روابط بین‌المللی در راستای شناخت هرچه بیشتر و تشریک مساعی متقابل و دوستی بین ملّت‌ها و نظر به اراده و تمایل موجود فی مابین در خصوص تقویت روابط اقتصادی و مبادلات سودمند فرهنگی و گردشگری، شهرداری ارومیه و شهرداری ارزروم تفاهم‌نامه خواهرخواندگی امضاء کردند.

از جمله مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به مبادلات گسترده فرهنگی، برگزاری هفته‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های صنایع دستی، بزرگداشت روز شهرها، نام‌گذاری نمادهایی در دو شهر به منظور تقویت دوستی و روابط فی مابین اشاره کرد.

همچنین، ایجاد بستر مناسب جهت ترویج و گسترش صنعت توریسم در ابعاد مختلف و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه زمینه‌های تجاری، بازرگانی و صنعتی فی مابین در حوزه شهری از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

تبادل هیئت‌های فنی و کارشناسی در راستای بهره‌گیری از دستاوردهای نوین مدیریت شهری فی مابین در قالب برگزاری کارگروه‌های آموزشی و فرصت‌های مطالعاتی به عنوان بندی دیگر از این تفاهم‌نامه نام برده می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز