پیمان قاسم خانی در گفت و گو با برنا:

امسال می خواهم کارگردان شوم/ فیلم سینمایی «پژمان» را شهریور کلید می زنم

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۴:۴۶
کد خبر: ۲۷۵۷۶۲
امسال می خواهم کارگردان شوم/ فیلم سینمایی «پژمان» را شهریور کلید می زنم
پیمان قاسم خانی، کارگردان شدن و ساختن فیلم سینمایی پژمان را در سال جدید مهمترین برنامه خود می داند و از ترس ها و امیدهایش برای تجربه دنیای متفاوت کارگردانی می گوید.

قاسم خانی گفت: امیدوارم در عرصه کارگردانی موفق باشم، می دانستم عرصه سختی را انتخاب کردم اما من دنیای فیلمنامه نویسی را می شناسم و فکر می کنم تجربیاتم در این زمینه بسیار می تواند در دنیای پشت دوربین و اولین تجربه ام در عرصه دنیای متفاوت کارگردانی مرا کمک کند.

پیمان فاسمخانی فیلمنامه نویس و بازیگر درباره برنامه هایش در سال جدید به خبرنگار سینمایی برنا گفت: قصد دارم امسال کارگردان شوم و تا شهریور ماه فیلم سینمایی پژمان را به تهیه کنندگی محسن چگینی در تهران کلید می زنم.

نویسنده فیلمنامه مارمولک تصریح کرد: با توجه به شرایط، به نظرم رسید «پژمان» می‌تواند گزینه خوبی برای اولین کارم به عنوان کارگردان باشد، ضمن اینکه این فیلم برخلاف آنچه همه تصور می‌کنند ارتباط مستقیمی با سریال «پژمان» ندارد.

وی در این‌باره تاکید کرد: فیلمنامه سینمایی «پژمان» در یک بستر داستانی متفاوت با سریال اتفاق می‌افتد.

قاسمخانی درباره بازیگران فیلم «پژمان» هم گفت: پژمان جمشیدی و سام درخشانی بازیگران اصلی این فیلم هستند که البته یک بازیگر مرد دیگر هم باید انتخاب شود که نقش او به اندازه دو نفر دیگر اهمیت دارد، اما هنوز صحبتی با کسی انجام نشده است.

او در پاسخ به اینکه چه تعداد از بازیگران سریال «پژمان» در فیلم سینمایی حضور دارند با اشاره به داستان فیلم بیان کرد: ماجرای نسخه سینمایی «پژمان» مربوط به بعد از سریال است و داستان «پژمان»ی را روایت می‌کند که بعد از اوت شدن از فوتبال بازیگر شده و در آنجا هم بازیگر اوت شده است،‌به همین دلیل بازیگران سریال نمی‌توانند در فیلم حضور داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز