اجرای ویژه اهالیرسانه «ژاک و اربابش» در تماشاخانه باران

۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۱:۰۰
کد خبر: ۲۷۶۶۸۰
اجرای ویژه اهالیرسانه «ژاک و اربابش» در تماشاخانه باران
رادیو تئاتر «ژاک و اربابش» به کارگردانی رضا عمرانی با حضور چهره‌های شناخته شده یکشنبه 23 فروردین ماه ساعت15در تماشاخانه تیاتر باران ویژه خبرنگاران و عکاسان روی صحنه می رود.

 رضا عمرانی کارگردان این اثر گفت: تصمیم گرفتیم در تیاتر باران این ژانر نمایشی را به طور کامل به مخاطبان معرفی کنیم . احساس می‌کنم مخاطبان بسیاری می‌توانند این گونه نمایشی را دوست داشته باشند و از نزدیک به تماشای‌اش بنشینندشاید به این دلیل، اجرای این برنامه‌ها در تئاتر باران ریسک محسوب شود؛ با این وجود من همراه همکارانم این مسئله را پذیرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم این کار را به صورت مستمر ادامه دهیم

وی با اشاره به اینکه همیشه در میان رسانه‌های مختلف هنری، رادیو و تئا‌تر جذابیت‌های ویژه و زیادی دارد افزود: هنرمندان رادیو از پتانسیل بالایی برای حضور در عرصه‌های نمایشی برخوردارند، اما کم‌تر دیده شده‌اند؛ چراکه رادیو در سال‌های اخیر در مقایسه با سایر رسانه‌ها کم‌رنگ‌تر بوده است.

عمرانی با توجه به اجرای رادیو تئاتر برای نخستین بار در تماشاخانه باران متذکر شد:  در این دوره از اجرای رادیو تئاتر تجهیزات صوتی، جایگاهی خاص دارد و در کنار آن سعی کردم جذابیت‌های بصری را هم ایجاد کنم. می‌توان گفت نه صرفاً تئا‌تر است و نه نمایش رادیویی. مخاطب می‌تواند در سالن بنشیند، چشم‌هاش را ببندد و یک اجرای صوتی خوب را بشنود و تخیل کند.

گفتنی ست، نمایش«ژاک و اربابش» به نویسندگی میلان کوندرا و کارگردانی رضا عمرانی از ۲۳ فروردین‌ تا ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۱۵ در تیا‌تر باران اجرا می‌شود. بهرام ابراهیمی، بهناز بستان‌دوست، محمدرضا علیمردانی، نورالدین جوادیان، علی زرینی، صنم صالحی، کامیار محبی، مریم موقر، امیرحسین چرمچی و رضا عمرانی بازیگران این نمایش‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز