برنا خبر می دهد؛

پیش تولید فاز سوم«سرزمین کهن» آغاز شد/ بازگشت به تلویزیون بعد از دو سال

۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۲:۵۶
کد خبر: ۲۷۸۰۰۳
پیش تولید فاز سوم«سرزمین کهن» آغاز شد/ بازگشت به تلویزیون بعد از دو سال
پیش تولید سریال سرزمین کهن ساخته کمال تبریزی برای فیلمبرداری مجدد بخش های توقیف شده و فاز سوم سریال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلوزیون خبرگزاری برنا، پیش تولید سریال سرزمین کهن ساخته کمال تبریزی برای فیلمبرداری مجدد بخش های توقیف شده و فاز سوم سریال آغاز شد.

 

علی رضا طالب زاده این روزها مشغول نوشتن مرحله سوم سریال است و اصلاحاتی که به سری اول و دوم این سریال وارد شده است نیز بازنویسی می شود. پیش تولید کار به تهیه کنندگی محمد مسعود آغاز شده و تصویر برداری اواخر تابستان آغاز می شود.

 

مرحله تصویربرداری سرزمین کهن حدود یک سال و نیم طول خواهد کشید و صحنه های بازنویسی شده نیز مجددا ضبط خواهد شد. در فصل سوم سرزمین کهن بازیگرانی چون شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسین محجوب و ... بازی می کنند.

 

پخش فصل اول سرزمین کهن بهمن سال 92 از شبکه سه آغاز شد که بعد از پخش چند قسمت متوقف شد و قرار است بعد از اعمال اصلاحات لازم این سریال بار دیگر پخش شود.

گفتنی ست، این سریال قصه کودکی به نام «رهی» را روایت می‌کند که بعد از بمباران دهکده‌ محل سکونتش توسط نیروهای متفقین از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود. رهی پس از چند روز مراقبت توسط مادرش راهی تهران می‌شود و سپس توسط یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود اما بر اثر به وقوع پیوستن ماجراهایی، به یک خانواده درباری سپرده می‌شود. در این خانواده است که او رفته‌رفته به هویت خود پی می‌برد و همین باعث می‌شود به یک خانواده دیگر که علقه‌های مذهبی دارند، سپرده شود؛ اما این پایان ماجراهای او و اطرافیانش نیست.

در فاز یک بازیگرانی مانند میترا حجار، ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، الهام حمیدی، پژمان بازغی، پرویز پورحسینی، هنگامه قاضیانی، امیر آقایی و بیتا فرهی مقابل دوربین رفتند.

در فاز دوم نیز بازیگرانی مانند شهاب حسینی، نیکی کریمی، محسن تنابنده، حسن پورشیرازی، جعفر دهقان، شبنم قلی‌خانی، حسین محجوب و محمدرضا فروتن به کار پیوستند.

بهرام دهقان «سرزمین کهن» را تدوین می‌کند. محسن روشن، صداگذاری آن را بر عهده دارد و احمد پژمان هم موسیقی آن را می‌سازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز