نمایش «خانه آقای کرمی»در تیاتر باران روی صحنه می‌رود

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۱:۱۳
کد خبر: ۲۸۰۱۶۱
نمایش «خانه آقای کرمی»در تیاتر باران روی صحنه می‌رود
نمایش «خانه آقای کرمی» به نویسندگی و کارگردانی امیر اخوین از 15 اردیبهشت ماه در تیاتر باران روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این نمایش در سی‌و‌دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا شد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و از 15 اردیبهشت ساعت 17 روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «خانه آقای کرمی» در بستری رئالیستی اتفاق می افتد و روایتگر زندگی خانواده ای از طبقه متوسط است که صاحب یک بچه ناقص می‌شوند.

امیر اخوین در همین زمینه گفت: نمایش «خانه آقای کرمی» دو سال قبل در سی‌و‌دومین جشنواره تئاتر فجر اجرا شد که استقبال خوبی هم از آن صورت گرفت، اما متاسفانه تاکنون شرایط اجرای آن فراهم نشده بود.

وی افزود:ایده این متن به یک موضوع شخصی برمی‌گردد. به نظرم پیداکردن سوژه برای تئاتر خیلی راحت است. اگر به اطراف‌مان نگاه کنیم، همه‌چیز و همه جا ایده و سوژه است. من هم به اطرافم و بیشتر فضایی که در آن بزرگ شده بودم، نگاه کردم و این ایده به ذهنم خطور کرد و فورا نوشتم. البته شیوه کار من این گونه است که وقتی یک طرح خیلی کلی و پایه به ذهنم می‌رسد، با نوشتن دیالوگ‌ها کار پیشرفت نمایشنامه را شروع می‌کنم.

 

گفتنی است، علیرضا استادی، سجاد افشاریان، سوگل خلیق، سجاد تابش، علی عباسی و تبسم هاشمی گروه بازیگران این نمایش را تشکیل می دهند .

 نمایش «خانه آقای کرمی» به کارگردانی امیر اخوین از 15 اردیبهشت ماه ساعت 17 به مدت 65 دقیقه در تئا‌تر باران واقع در خیابان انقلاب، فلسطین جنوبی، پلاک 292 به صحنه می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز