«چه خبر؟» از اتریش به تالار وحدت رسید

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱:۰۸
کد خبر: ۲۸۰۴۵۲
«چه خبر؟» از اتریش به تالار وحدت رسید
کنسرت دونوازی پیانو و سازهای بادی با عنوان " چه خبر؟ " توسط مارتین میشاییل کار و هارمز دو هنرمند اتریشی طی یک شب در تالار وحدت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این کنسرت ، هارمز نوازنده ساکسیفون و کار نوازنده پیانو به روی صحنه می روند و قطعاتی از آهنگسازانی چون فریتز کرایسلر، دوک الینگتون، میشائیل کار، ریچی براچ و جیمز رولز را اجرا خواهند کرد.

میشاییل کار نوازند‌ه‌ی پیانو و آهنگساز این گروه است. او که در رشته‌ی موسیقی‌شناسی مدرک دکتری دارد، در موسسه‌ی جاز دانشگاه هنر گراتس تدریس و تحقیق می‌کند. میشاییل کار همچنین آکومپانیست مطرحی است و در سطح بین‌المللی هم در راستای پروژه‌های خودش و هم با موزیسین‌های نامداری مانند «اِد تیگپن»، «بابی شیو»، «گری فوستر» و «دوسکو گویکوویچ» به اجرای کنسرت پرداخته است.

مارتین هارمز نوازنده‌ی ساکسفون، کلارینت باس و فلوت، دیگر عضو گروه است. او که در کنسرواتوار شهر گراتس تدریس می‌کند، عضو گروه‌هایی مانند «جاز بیگ باند» و «وِسنا پتکوویچ باند» است. او در سطح بین‌المللی با سولیست‌هایی مانند «آرتورو ساندووال»، «مارک مورفی»، «باب بروکمایر» و «اِد نویمایستر» اجرای کنسرت و ضبط برنامه داشته است.

کنسرت " چه خبر؟ " 7 اردیبهشت ماه ، ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا می شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.tiwall.com یا www.talarvahdat.com بلیت آن را تهیه کنند.

نظر شما