علی جنتی:

امیدوارم شاهد موفقیت تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره کن باشیم

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۳:۰۱
کد خبر: ۲۸۰۹۸۸
امیدوارم شاهد موفقیت تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره کن باشیم
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از غرفه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بازار فیلم جشنواره فجر، برای موفقیت فیلم سینمایی «ناهید» در شصت و هشتمین دوره جشنواره فیلم کن ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عصر دیروز (دوشنبه 7 اردیبهشت ماه) علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی کشور و علیرضا رضاداد دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در غرفه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بازار فیلم فجر حضور یافت و ضمن دیدار و گفتگو با مسئولان این مرکز، از نحوه پخش فیلم‌های مستند در سطح جهانی ابراز خوشحالی کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حضور فیلم سینمایی «ناهید» در بخش رسمی «نوعی نگاه» جشنواره فیلم کن افزود: امیدوارم تنها نماینده سینمای ایران در این جشنواره و در سطح بین‌المللی موفق شود و همواره مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است که مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با فیلم‌های «آتلان» (معین کریم‌الدینی)، «من می‌خوام شاه بشم» (مهدی گنجی)، «پهلوان و خرقه» (آرش لاهوتی)، «آقای بیکار» (علی همراز)، «میزبان» (امید عبدالهی)، «عروسک‌ها نمی‌دانند» (نوا رضوانی)، «قانون جنگل» (مختار نامدار) و انیمیشن «ماهی سرخ‌شده» (لیلا خلیل‌زاده)، در بخش بازار فیلم سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

غرفه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی امروز (سه‌شنبه 8 اردیبهشت ماه) میزبان «ایتین دوریکو» پخش‌کننده فرانسوی است تا قرارداد پخش فیلم کوتاه «آغلا» به کارگردانی اسماعیل منصف را امضاء کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز