حضور معاون هنری در اجرای کنسرت داریوش طلایی؛

مرادخانی:این کنسرت الگویی برای جوانان علاقمند به موسیقی است

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۶:۴۲
کد خبر: ۲۸۲۰۰۵
مرادخانی:این کنسرت الگویی برای جوانان علاقمند به موسیقی است
کنسرت داریوش طلایی با عنوان "بداهه نوازی در موسیقی دستگاهی ایران" با حضور چشمگیر علاقمندان به این هنرمند روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، کنسرت های داریوش طلایی که پس از 15 سال در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت با استقبال چشمگیر علاقمندان به این هنرمند برگزار گردید و هنرمند جوان حسین همتی نوازنده تنبک در این برنامه داریوش طلایی را همراهی کرد.

همچنین علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع قابل توجهی از هنرمندان و شخصیت های برجسته فرهنگی و هنری از جمله ارشد تهماسبی ، محمود فرهمند ، فرخ مظهری ، شهرام ناظری،استاد الهی قمشه ای، علی بیانی، بهروز همتی، ساسان فاطمی، فرید خرمند و هومان اسعدی شاهد اجرای داریوش طلایی بودند.

مرادخانی در پایان این اجرا و در دیدار با داریوش طلایی ضمن قدردانی از این هنرمند خطاب به وی اظهار داشت:شاهد یک کنسرت خوب و مفید بودیم. در واقع اجرای شما را در بهار سال 1394 به فال نیک می گیریم و امیدواریم شاهد برگزاری چنین برنامه های مفید و تاثیرگذاری در همه بخش ها باشیم. این کنسرت می تواند الگوی بسیار خوبی برای جوانان علاقمند به موسیقی باشد و راه های تازه ای در نوازندگی موسیقی سنتی و اصیل ایرانی را به جوانان بشناساند.

گفتنی است داریوش طلایی که هدف خودش از اجرای این کنسرت ها را معرفی دستگاه ها و آوازهای موسیقی ایرانی برای علاقمندان به این گونه موسیقی دانسته تصمیم دارد برنامه "بداهه نوازی در موسیقی دستگاهی ایران" را به صورت مستمر تا پایان سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار کند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز