هدایتی و تفتی همصدا با کیارش حسن زاده

هنرپیشه ها در تالار بزرگ کشور می خوانند!

۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۸۳۲۸۷
هنرپیشه ها در تالار بزرگ کشور می خوانند!
محمدرضا هدایتی و کامران تفتی که علاوه بر بازیگری، در دنیای موسیقی هم فعالیت می کنند، سه شنبه همصدا با کیارش حسن زاده کنسرت می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا، برخی هنرمندان و بازیگران سینما دغدغه موسیقی دارند و علاقه مندند خوانندگی را هم تجربه کنند. برخی خواننده ها هم بدشان نمی آید مقابل دوربین قرار بگیرند و بازیگر شوند. اما به همان اندازه که موزیسین ها در سینما فیلم نفروش و تجربه شکست خورده دارند، از جمع هنرمندان سینما و تلویزیون هم خیلی ها سراغ خوانندگی رفتند و اغلب شان هم با یکی دو آهنگ یا آلبوم شکست خورده یا معمولی دست از پا درازتر به عالم هنرپیشگی برگشتند اما می توان بازیگرانی را هم مثال زد که در خوانندگی موفق بودند و صدای شان به دل مردم نشست.

 محمدرضا هدایتی بازیگر مجموعه های طنز مهران مدیری که همیشه در کارهای مدیری، نقشی اثرگذار دارد و کامران تفتی، بازیگر نقش منفی کارهای سیروس مقدم که با سریال خواب و بیدار مهدی فخیم زاده وارد تلویزیون شد و حالا یکی از بازیگران متفاوت تلویزیون است، در زمره بازیگرانی هستند که در خوانندگی هم موفق بودند.

 هدایتی و تفتی حالا قرار است در یک کنسرت مشترک کنار کیارش حسن زاده، خواننده جوان موسیقی پاپ بخوانند.

 محمدرضا هدایتی و کامران تفتی، سه شنبه 22 اردیبهشت در تالار بزرگ کشور همراه کیارش حسن زاده می خوانند. این کنسرت را آوای مهر میهن برگزار می کند و بخشی از عواید این کنسرت صرف فعالیت های خیریه و عام المنفعه می شود. شما می توانید بلیت این کنسرت مشترک را از طریق ایران کنسرت دات کام و یا از فروشگاه های آوای مهر میهن، پاز، ققنوس، نگین، دارینوش و ... تهیه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز