محمد حیدری:

با کسب تجربه از دوره های قبل، جشنواره فیلم فجر را با شکوه برگزار می کنیم

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۶:۲۸
کد خبر: ۲۸۳۵۳۵
با کسب تجربه از دوره های قبل، جشنواره فیلم فجر را با شکوه برگزار می کنیم
دبیر جدید سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: من و همکارانم تلاش می کنیم با بهره گیری از تجربه دبیران محترم ادوار مختلف جشنواره ، دوره سی و چهارم را پر شکوه تر از گذشته برگزار کنیم.

محمد حیدری که چندی قبل با حکم رئیس سازمان سینمایی به دبیری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر منصوب شد، در یادداشت خود خطاب به اهالی سینما و رسانه آورده است:

پیش از هر چیز،لازم می دانم مراتب سپاس خود را از اعتمادی که دکتر "حجت الله ایوبی" رئیس محترم سازمان سینمایی به اینجانب روا داشته و مسولیت سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را به من سپرده ، ابراز دارم.

در عین حال ضروری است از ابراز لطف طیف های مختلف سینمایی طی روزهای گذشته قدردانی  کنم و برای برادر بزرگوار خود - جناب آقای علیرضا رضا داد- که در برپایی شایسته و درخور دوره های سی و دوم و سی و سوم جشنواره فیلم فجر زحمات بی دریغی کشیدند ،آرزوی توفیق روز افزون و بهروزی دارم .

در چند روز گذشته نمایندگان محترم رسانه های جمعی در تماس با اینجانب از چند و چون برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر سئوال می کردند که پاسخ گویی به سئوالاتی از این دست نیازمند برپایی جلسات هم فکری و هم اندیشی با اهالی سینما و رسانه،تدوین فراخوان و برنامه ها ،انتصاب اعضای ستاد، برگزاری و نیز استقرار گروه اجرایی در دبیرخانه جشنواره فجر است. یقین در آینده بسیار نزدیک با تحقق این موارد،پاسخگوی سئوالات اهالی محترم رسانه خواهم بود.

اینجانب و همکارانم تلاش می کنیم با بهره گیری از تجربه دبیران محترم ادوار مختلف جشنواره ، دوره سی و چهارم را پر شکوه تر از گذشته برگزار کنیم.

نظر شما