«لاله افتخاری» به برنا خبر داد:

فردا جلسه اضطراری کمیسیون فرهنگی مجلس برای رسیدگی به فیلم «قصه ها»

۱۳۹۴/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۸:۳۲
کد خبر: ۲۸۳۸۲۶
فردا جلسه اضطراری کمیسیون فرهنگی مجلس برای رسیدگی به فیلم «قصه ها»
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در جلسه مجلس شورای موضوع حضور آقای ایوبی برای توضیح درباره اکران فیلم سینمایی قصه ها مطرح نشد، شاید فردا و پس فردا جلسه ای اضطراری برای تصمیم گیری نهایی درباره این موضوع تشکیل دهیم.

لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا گفت: موضوع حضور رئیس سازمان سینمایی برای توضیح به نمایندگان درباره اکران فیلم سینمایی قصه ها امروز در جلسه مجلس مطرح نشد، شاید فردا یا پس فردا جلسه اضطراری با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی برگزار شود و تصمیم نهایی درباره حضور حجت الله ایوبی برای توضیح درباره مسئله اکران فیلم سینمایی قصه ها گرفته می شود.

اظهارات افتخاری در حالی ست که حجت الاسلام و المسلمین احمد ساالک پیش از این از تشکیل جلسه کمیسیون فرهنگی درباره حضور ایوبی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی خبر داده بود.

علی مطهری یکی دیگر از اعضای کمیسیون فرهنگی در اظهار نظری متفاوت نیز اظهار کرده بود: من فیلم سینمایی قصه ها را در جشنواره فیلم فجر دیدم و مشکلی با اکران این فیلم نداشتم، فیلمی که کارگردانش با دغدغه اجتماعی و دلسوزی برای مردم سرزمینش آن را ساخته است. قطعا در جلسه کمیسیون فرهنگی به عنوان مخالف احضار آقای ایوبی به مجلس نظر خود را مطرح می کنم

گفتنی ست، فیلم سینمایی قصه ها به کارگردانی رخشان بنی اعتماد پس از چهار سال از زمان ساخت و اکران در سی و دمین جشنواره فیلم فجر از 16 اردیبهشت ماه اکران شد و از زمان نمایش فیلم اخباری از سوی اعضای کمیسون فرهنگی منتشر شده بود که خواستار حضور رئیس سازمان سینمایی و توضیح درباره اکران این فیلم با وجود مخالفت های قبلی شده اند.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز