اختصاصی برنا؛

تغییر در«خشکسالی و دروغ» / «باران کوثری» رفت، «پگاه آهنگرانی» آمد

۱۳۹۴/۰۲/۲۱ - ۰۸:۴۸:۱۲
کد خبر: ۲۸۴۰۶۲
تغییر در«خشکسالی و دروغ» / «باران کوثری» رفت، «پگاه آهنگرانی» آمد
«پگاه آهنگرانی» به گروه فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ پیوست. وی قرار است به جای باران کوثری در این فیلم ایفای نقش کند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا، «پگاه آهنگرانی» در پی انصراف«باران کوثری» از ادامه همکاری به گروه فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده پیوست.

باران کوثرى که قرار بود یکی از نقش های اصلی را ایفا کند، دلایل انصراف خود را اینگونه اعلام کرد: دلیل عدم حضور من در "خشکسالى و دروغ" همزمانى با هیچ پروژه اى نبوده و نزدیک به یک ماه پیش از این پروژه انصراف دادم و نزدیک به یک ماه است که گروه به دنبال بازیگر جایگزین هستند اما بنا به دلایلى ترجیح دادند که اعلام نکنند. من مدتها بعد از انصراف از "خشکسالى و دروغ" با پروژه "دندون طلا" قرارداد بستم و دلیل انصرافم از پروژه "خشکسالى و دروغ" اختلاف نظر شدید با کارگردان بوده است

وی افزود: به هر حال  همکارى با استاد محمد یعقوبى و آیدا کیخایى عزیزم همیشه باعث افتخار من بوده و امیدوارم در نمایش ها و اجراهاى مجدد "خشکسالى و دروغ" باز هم افتخار همکارى با این عزیزان را داشته باشم و امیدوارم در سینما هم در یک شرایط مناسب ترى این فرصت فراهم شود

اظهارات کوثری در پی تکذیب خبری است که دلیل انصراف وی از ادامه همکاری با این فیلم را همزمانی با بازی در دندان طلا عنوان کرده بود.

پیش از این حضور محمد رضا گلزار، آیدا کیخایی و علی سرابی در این پروژه قطعی شده بود.

فیلمبرداری بخش زمستان این اثر با این بازیگران به پایان رسیده است و فیلمبرداری بخشهای بهار و تابستان داستان نیز قرار بود از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شود.

«خشکسالی دروغ» را قرار است مهدی جعفری فیلمبرداری کند. غلامرضا موسوی تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

علیرضا شمس شریفی در مقام دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز با این پروژه همکاری می‌کند و طراحی چهره‌پردازی این فیلم نیز بر عهده ایمان امیدواری خواهد بود.

photo_2015-05-11_09-36-18

«خشکسالی و دروغ» نمایش پرمخاطب محمد یعقوبی در این سال‌ها، چند بار اجرا شده و همواره پرتماشاگر بوده است. پدرام علیزاده پیش از این فیلم «آخرین سرقت» را کارگردانی کرده است.

اولین عکس منتشر شده از تست گریم پگاه آهنگرانی در فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ را درخبر مشاهده می کنید

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز