گروه موسیقی«آوای پارسیان» به روی صحنه می رود

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۰:۳۴
کد خبر: ۲۸۴۵۰۴
گروه موسیقی«آوای  پارسیان» به روی صحنه می رود
گروه "آوای پارسیان" به خوانندگی و آهنگسازی سامان علی پور 26 اردیبهشت ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود .

به گزارش خبرگزاری برنا، علی پور به همراه اعضای  گروه موسیقی "آوای  پارسیان " بنا دارد در این اجرا قطعاتی  به آهنگسازی سامان علی پور به نام ایچو دل مو تنگه ، تارزا (بدون کلام )، شیرین شیرین ، ای گلمی ، بی مریم و ساز سحری ، یک قطعه به نام یه شوی نصفه شوی از فرج علی پور ، دی بلال از کوروش اسد پور و در پایان یک تصنیف از ساخته های تهمورث پور ناظری به نام دالکه دا نازارم  برای علاقمندان به موسیقی بختیاری و لری بنوازد . اشعار این قطعات از رمضان پرورده ، روشن سلیمانی ، فریده چراغی ، و ایرج رحمانپور می باشد .

قطعات اجرایی بر اساس موسیقی لرستان و در دستگاه چهارگاه، ماهور، شور و همایون  در قالب ملودیهای بختیاری، لری و لکی در ۲ بخش اجرا میشود. تنظیم قطعات و بخشی از اهنگسازی از سامان علی پور و بخش دیگر باز خوانی ملودی های قدیمی می باشد.

شایان ذکر است کنسرت موسیقی گروه "آوای  پارسیان "  شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در سالن خلیج فارس  فرهنگسرای نیاوران  به روی صحنه می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز