اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم و عکس مادر معرفی شدند

۱۳۹۴/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۷:۵۷
کد خبر: ۲۸۶۰۸۵
اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم و عکس مادر معرفی شدند
اسامی اعضای شورای سیاست گذاری «اولین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر» اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، این هیئت 6 نفره متشکل از فاطمه گودرزی، رویا تیموریان، حسین نظری، مهدی یارمحمدی، میثم پویانفر و مریم جلالی است.

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۴۲ است. وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد است و دوره ۲ ساله تئا‌تر را در اداره بازیگری طی کرده است. گودرزی از سال ۱۳۶۷ با مجموعه تلویزیونی «گالش‌های مادر بزرگ» کار هنری‌اش را آغاز کرد. در سال ۶۹ با بازی در فیلم «به خاطر همه چیز» به کارگردانی رجب محمدین سینما برای او آغاز شد. وی با بازی در فیلم «می‌خواهم زنده بمانم» ثابت کرد که تا قبل از این توانایی‌هایش را نادیده گرفته بودند. گودرزی در سیزدهمین جشنواره فیلم فجر جایزه‌ای دریافت نکرد اما در دوره بعد جایزه‌اش را برای بازی در فیلم «غزال» گرفت. از جمله فیلم‌های سینمایی که وی در آن‌ها نقش آفرینی داشته می‌توان مهاجران، به خاطر همه چیز، خانه خلوت، افسانه مه پلنگ، جنگ نفتکش‌ها، می‌خواهم زنده بمانم، بهشت پنهان، آرزوی بزرگ، غزال، حریف دل، تابلویی برای عشق، جنگجوی پیروز، تلفن، همسر دلخواه من، فوتبالیست‌ها، آب، ازدواج صورتی، ازدواج به سبک ایرانی، نیما یوشیج، دست‌های خالی، پایان راه، شب حوراء و گنجشکک اشی‌مشی و... را نام برد.

وی تاکنون موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم سینمایی غزال و همچنین دو نامزدی سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول در سال ۱۳۷۷ و نقش مکمل زن در سال ۱۳۷۰ در جشنواره فیلم فجر شده است. گودرزی همچنین جایزه جشنواره ببن المللى فیلم کیش، حافظ از دنیاى تصویر، شیرسنگى از دومین جشنواره فیلم شهرکرد،نخل طلایى از نخستین جشنواره فیلم آبادان را دریافت کرده است.  وی در حال حاضر دبیر جشنواره فیلم و عکس مادر است.

رویا تیموریان

رویا تیموریان متولد سال ۱۳۳۸ در تهران و همسر مسعود رایگان است. وی لیسانس بازیگری و کارگردانی‌اش را در سال ۱۳۶۶ از دانشگاه هنر دریافت کرد. فعالیت در رادیو از سال ۱۳۶۰ و فعالیت در تلویزیون را از سال ۱۳۶۲ با مجموعه برده رقصان به کارگردانی ابوالقاسم معارفی آغاز کرد و در سال ۱۳۷۳ با فیلم سینمایی حسرت دیدار وارد عرصه سینما شد. تیموریان با بازی در مجموعه تلویزیونی رعنا به کارگردانی داود میرباقری نوید یک بازیگر با استعداد را داد. در مجموعه‌های تلویزیونی که بازی کرد، همیشه خود بود و در مجموعه محاکمه به کارگردانی حسن هدایت اوج هنرنمایی خود را به معرض نمایش گذاشت. تیموریان برای بازی در فیلم‌های مرد بارانی، قارچ سمی، شیفتگی، گوشواره و زندان زنان کاندید جشنواره فیلم فجر بوده ضمن اینکه وی بالا‌ترین آمار کاندیداتوری را در جشنواره فیلم فجر داشته است. وی علاوه بر اینجایزه بهترین و پرکار‌ترین زن تئا‌تر را دارد و در بسیاری از نمایش‌های تئاتری همچون عروسی خون، معرکه در معرکه، بینوایان، قاتل بی‌رحم، رویای یک عکس، باغ آلبالو و... حضور درخشانی داشته است. این بازیگر سر‌شناس کشورمان چندین دوره داوری جشن خانه سینما را بر عهده داشته و علاوه بر آن داور بخش تئا‌تر بین المللی فجر، داور تئا‌تر دانشجویی، داور انجمن سینمای جوان، داور جشنواره فیلم‌های کوتاه، داور جشنواره فیلم‌های استانی در صدا و سینما و... را بر عهده داشته است. تیموریان همچنین از سال ۱۳۸۰ نشان درجه یک هنری را دارد.

حسین نظری

حسین نظری متولد سال ۱۳۵۲ است و کار‌شناسی روان‌شناسی دارد. وی روابط عمومی ارشاد استان مرکزی (به مدت ۳ سال)، ناظر جشنواره فیلم فجر (۴دوره)، مدیر مسئول موسسه نیلافرهنگ، داور جشنواره حمایت از کار و تولید ملی اصفهان (۲ دوره)، مدیر برگزاری جشنواره فیلم و عکس نان بوده و در حال حاضر هم مدیر برگزاری جشنواره فیلم و عکس مادر است. نظری همچنین سال‌ها کار‌شناس نظارت بر مراکز و مشاغل سازمان سینمایی بوده است.

مهدی یارمحمدی

مهدی یارمحمدی متولد سال ۱۳۵۷ و فارغ التحصیل رشته فیزیک و فیلمساز، تهیه کننده و توزیع کننده فیلم‌های کوتاه، مستند و تجربی است. از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به مواردی همچون دبیر و موسس جشنواره فیلم مستقل خورشید ٬ مدیر و موسس پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل٬ عضویت در انجمن مستند سازان خانه سینما و دریافت لوح تقدیر از سازمان ملل متحد و صلیب سرخ جهانی ٬ حضور در جشنواره‌های داخلی و بین المللی و کسب جوایز متعدد اشاره کرد. وی در حال حاضر مدیر اجرایی نخستین جشنواره فیلم و عکس مادر است.

میثم پویانفر

میثم پویان فر متولد سال ١٣۶٠، در رشته مهندس برق و فوق لیسانس MBA است و علاوه بر آن در رشته بازار جهانى و مدیریت بحران داراى مدرک بین الملى از آقاى باب پریچارد مرد اول بازاریابى دنیا و مشاور شرکت هایى چون (تویوتا، جنرال موتور، زیراکس و...) است. وی مشاور و مدیر توسعه فروش چندین شرکت بزرگ را در ایران برعهده داشته است. پویان فر همچنین موسیقى و آواز را بصورت آکادمیک نزد استاد مرحوم نورى، علیرضا شفقى و محمدرضا صادقى گذرانده‌اند. از جمله فعالیت‌های هنری وی می‌توان آهنگسازی و خوانندگی در چهار آلبوم با گروه سون را نام برد. وی همچنین آلبوم شخصى «حواس پرت» را دارد که بزودى روانه بازار موسیقى خواهد شد.

مریم جلالی

مریم جلالی متولد سال ۱۳۴۷ است. وی کار‌شناسی ادبیات فارسی، فوق لیسانس روان‌شناسی و دکتری مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی دارد. جلالی سال‌ها نویسندگی و تهیه کنندگی برنامه‌های رادیویی را بر عهده داشته است. وی همچنین کارگردان هنری برنامه‌های تلویزیونی، مدیر طرح و برنامه رادیو جوان، مدیر خانواده رادیو ایران، مدیر گروه اجتماعی شبکه تهران، مدیر گروه خانواده شبکه ۲، استاد دانشگاه صدا و سیما، داور جشنواره‌های مراکز استان‌ها، داور جشنواره بین المللی رادیو و... بوده است.

اولین جشنواره فیلم و عکس مادر به دبیری فاطمه گودرزی  و با حمایت و همراهی پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل، 6 تا 9 مردادماه در تهران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز