به بهانه سالروز تولد امام حسین (ع)؛

شهاب حسینی : خسرو شکیبایی عاشق امام حسین (ع) بود

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۹:۲۳
کد خبر: ۲۸۶۸۱۱
شهاب حسینی : خسرو شکیبایی عاشق امام حسین (ع) بود
شهاب حسینی بازیگر مطرح سینمای ایران در بخشهایی از گفت وگوی خود در نوروز سال 90،حرفهای جالبی درباره علاقه مرحوم شکیبایی به امام حسین (ع) زده است .

به گزارش خبرگزاری برنا، شهاب حسینی دراین مصاحبه گفته است : خسرو شکیبایی فبل از اینکه بازیگر خوبی باشد، آدم بسیار خوبی بود.او به من جوان بی‌تجربه در پیشنهاد پنجاه میلیونی جوری امید می‌داد، جوری رفتار دوستانه داشت که پیش خودم حیرمی‌کردم و من با عمو خسرو دوست شدم. به خاطر اینکه فیلم در شمال می‌گذشت، لحظات زیادی با هم بودیم. خیلی لحظات خوب و جالبی با هم داشتیم. خیلی چیز‌ها از او آموختم. .....

اگر ماجرای غصه داری را برای عمو خسرو تعریف می‌کردی اشک در چشمانش حلقه می‌زد. همهٔ ما اگر خیلی هنرمند باشیم به درد و دل طرف گوش می‌دهیم و تاسف را هم شاید یک ذره بازی کنیم. ولی اگر مثلا به عمو خسرو می‌گفتی کسی را که دوست داشتی فوت شد واقعا گریه می‌کرد. دلش خیلی زلال بود. عاشق امام حسین (ع) بود. یک دفعه از سر فیلمبرداری بر می‌گشتیم آلبوم غریبانهٔ کویتی‌پور که خیلی دوست دارم را در ضبط ماشینم گذاشته بودم. یک کاری هست در این آلبوم که می‌گوید: مانده تنها حسین سوی او بی‌امان سنگ می‌بارد و نیزه می‌آید. داشتیم این را گوش می‌کردیم که عمو خسرو یک دفعه زد زیر گریه.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز