اجرای نمایش کودک «کاکل زری و گل پری» در نیاوران

۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۲:۵۷
کد خبر: ۲۹۰۴۸۹
اجرای نمایش کودک «کاکل زری و گل پری»  در نیاوران
نمایش "کاکل زری و گل پری" بر اساس طرح و قصه ای از فاطمه ابطحی به کارگردانی مهدی مقیمی اسفند آبادی از 17خرداد ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود .

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایش "کاکل زری و گل پری" ویژه کودکان و به آهنگسازی رامین عبداللهی و نویسندگی محسن صفری روایت گر دو  پسر عموست که یکی مرغ دارد و دیگری خروس این دو بر سر نگه داری این مرغ و خروس مشکلاتی با یکدیگر دارند و ....

مهدی مقیمی اسفند آبادی  متولد 1360 ، از سال 71 فعالیت هنری خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد. وی که سابقه حضور در جشنواره های مختلف همچون تئاتر در ایران و ... را در کارنامه هنری خود دارد کارگردانی تئاتر هایی همچون " مادر جان سلام" سه ماهی کوچولو" الاغ روی پل "و چند کار دیگر  را نیز تاکنون انجام داده است.
 نمایش "کاکل زری و گل پری" با بازی دانیال بلوری،آندریا نوشاد، پیام مصب، سمیه سلمانی ،ملیحه مقیمی و رضا تقی نژاد به روی صحنه می رود و دیگر عوامل این نمایشعبارتند از دستیار کارگردان:ملیحه مقیمی اسفند آبادی ، طراح لباس:زهرا زارع زاده، طراح صحنه:سمیه سلمانی ، ساخت دکور:دانیال بلوری و هیوا محمود زاده، تمبک و کمانچه: رامین عبداللهی
گفتنی است نمایش" کاکل زری و گل پری" تا 5 تیر ماه همه روزه به جز روزهای شنبه و سه شنبه  ساعت 17 در سالن گوشه فرهنگسرا به روی صحنه می رود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز