کارگردان تلویزیون برای سریالش بازیگر جدید انتخاب می کند

۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۶:۵۸
کد خبر: ۲۹۰۴۹۸
کارگردان تلویزیون برای سریالش بازیگر جدید انتخاب می کند
عباس رنجبر نویسنده و کارگردان سریال «خط» ضمن اعلام خبر پایان نگارش متن این اثر، از انتخاب بازیگر اصلی این مجموعه از میان دانش آموختگان بازیگری و علاقمندان به این گرایش هنری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عباس رنجبر نویسنده و کارگردان مجموعه تلویزیونی «خط» از پایان مراحل نگارش متن سری دوم این مجموعه خبر داد و درباره مضامین اصلی فیلمنامه این اثر توضیح داد: دغدغه‌های نسل تازه نفس و جوان امروزی و مطالبات آن‌ها دستمایه نگارش سری دوم سریال «خط» شده است.

وی افزود: در واقع «خط ۲» حدیث جدال میان عشق و نفرت را روایت کرده و تلاش دارد در پرتو داستانی جذاب و سرگرم‌کننده، مخاطب را با آسیب‌هایی چون شیدایی یک‌طرفه با تمرکز بر شاخصه‌های فردیت و خودخواهی آشنا کند.

این تهیه‌کننده با اشاره به دیگر پیام‌های ضمنی لحاظ شده در متن این سریال بیان کرد: نگاه تازه به همدلی، صداقت و راستی در زندگی برای حفظ کانون خانواده از ویژگی‌های دیگر این مجموعه داستانی است که در لایه‌های متن گنجانده شده است.

رنجبر کارگردان سریال «بال‌های خیس» همچنین اظهار کرد: سریال «خط ۲» تضاد میان من و ما را تصویر می‌کند. «من» معطوف به تحقق خواسته‌های خویش است که در نهایت به نفرت منتهی می‌شود و «ما» دغدغه یافتن وجوه مشابه در پرتو زندگی مشترک است که میوه آن چیزی نیست جز وحدت و عشق.

کارگردان سریال «کوی دامون» در پایان گفت: در مجموعه داستانی «خط ۲» تلاش شده با به تصویر کشیدن این مهم که در زندگی مشترک، نتیجه دوئل، بازنده شدن هر دو طرف است و در نهایت این اصل به اثبات برسد که جدال به فروپاشی خانواده منجر می‌شود.

سری اول مجموعه تلویزیونی «خط» اردیبهشت ماه سال گذشته از شبکه سه سیما روانه آنتن شد و در آیین تجلیل از عوامل و بازیگران آن عنوان شد که سری دوم این سریال نیز ساخته خواهد شد. تهیه‌کنندگی این سریال را همچون سری اول پریوش کاشانی برعهده دارد.

کامران تفتی، محمود پاک‌نیت، آشا محرابی، لیلا برخورداری، فریبا جدیکار، سیاوش طهمورث، ایمان صفا، جمال اجلالی و... از بازیگران اصلی «خط» هستند که سری جدید آن در ۴۰ قسمت روایت خواهد شد.

نظر شما
نظرات
سهیل شهدوست
|
-
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
لطفا برای بازیگری حرفه ای فرم رابرایم ارسال نمایید باتشکر
soheil shahdoost
|
-
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
Ba salam moteasefane hanoz javabi daryaft nashode,, lotfan ba shomare bala tamas befarmaid motshakeram shahdoost
سهیل شهدوست
|
-
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
باتشکر ازشمادوست خوبم متاسفانه درتاریخ مذکور به علت شکستگی دست راست درحال استراحت بوده ام.درحال حاظربرای همکاری حاظرم.لطفا بنده حقیررا مطلع نمایید.منتظرجوابتان هستم.باتشکرسهیل شهدوست.
سهیل شهدوست
|
-
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
باسلام لطفا بنده رامطلع نمایید تا پروژه دیگری را قبول نکنم. باتشکرسهیل شهدوست.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز